vrijdag 24 april 2009

Het is zo ver!

Als dit bericht geplaatst wordt (lange leve vooruit posten) ben ik samen met mijn vriend, papa en schoonpapa in ons appartement voor de oplevering. OMG zo spannend he!

Ik weet nog niet wat de plannen worden vandaag wat betreft de familie. Mijn ouders zijn van die idioten die zoiets willen vieren met een etentje, en misschien wil mijn vriend ook wel zoiets doen. Sowieso wil mijn moeder het appartement nog zien voordat ze zaterdag op vakantie gaan. De kans is dus groot dat ik helemaal geen tijd heb voor een update. Of misschien via mijn mobiel.

Ik ben zo zenuwachtig, ik weet niet waarvoor maar het voelt als een eerste date ofzo haha.

Dus jullie horen snel van me, met foto's hopelijk!

Alvast een voorproefje, een foto geëdit door een vriendin van me :D (die niks te doen had xD)



Liefs!

8 reacties:

Maaike (Honestbeauty) zei

*Spannend*

Ik vind het ergens wel logisch dat je ouders dat willen vieren. Het is toch een grote stap?

hoe doe je dat vooruit posten?

Eline zei

Wat spannend zeg! Veel plezier!

Anoniem zei

Spannend. Je laat ons toch direct weten hoe het was eh ;)

Sharona zei

Oeh spannend!

ioon zei

Het is achter de rug. Spannend en het viel me alles mee. Morgen uitgebreider verslag want mijn moeder wil er zo naar toe om te kijken :D

Dhini zei

Veel plezier. Spannend!

Rosa zei

Wat een leuke foto!

hannah zei

leuke foto!
bij ons in de buurt zijn ook dat soort appartementen..haha.. weegbreestraat?

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.