dinsdag 21 april 2009

Klein berichtje

Het is niet dat ik te weinig tijd heb maar meer dat ik nu even geen zin heb om een stukje te schrijven.
Mijn werk belde daarstraks op met direct een agressieve vraag 'waarom was jij daar niet' terwijl ze mij toch echt bij iemand anders ingepland hadden vanochtend. Daar ben ik een beetje chagrijnig van geworden want ik heb er een gigantische hekel aan als ik de schuld toegeschoven krijg terwijl zij zelf de fout gemaakt hebben. Nu moet ik morgen bij de mensen mijn excuses gaan aanbieden omdat ze op mijn werk geen fatsoenlijke planning kunnen maken...

Wat er deze week nog gaat komen:

* Mijn review over de UDPP
* Stukje over de Dove Minimaliser deodorant
* Vrijdag of zaterdag foto's van de oplevering van het appartement :D oftewel de keuken en badkamer want die zijn al af dan.

Volgende week ga ik naar Ikea, dus daar wat over. Ik ga ook met een vriendin naar Amsterdam voor MAC foundation. En hopelijk heb ik die tijd mijn bestelling van HQhair binnen en wie weet ook al van The Secret Garden.

Genoeg te verwachten dus, maar vanavond meer!

Liefs!

3 reacties:

Rosa zei

tja werk gaat toch voor he!"

Anoniem zei

Ah cool ik ben benieuwd :)

The Secret Garden zei

oh ben zo benieuwd naar de huis-foto's Ioni! En je bestelling komt denk ik morgen ;) En ben ook benieuwd naar die UDPP en hoop dat je met een mooie kleur foundation thuiskomt, die past bij je huidtype. Leuke dingen dus deze week zeg!! i'll check back soon.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.