donderdag 9 april 2009

Opgemaakt in Maart

We zijn alweer een poosje April in en ik heb nog steeds mijn lijstje 'opgemaakt in Maart' in mijn zij-menu staan.

Tijd om daar een klein stukje aan te wijden.

Ik heb opgemaakt:



* Dove - Daily Shower Scrub
Ik vind het toch wel jammer dat deze op is. Na verloop van tijd ging ik de scrub meer en meer waarderen en mijn huid werd echt lekker zacht van. Zeker in combinatie met mijn bodylotion van Kneipp.

* Greenland - Mango Body Scrub
Hier kan ik niet om rouwen dat hij op is. De geur van Mango bleef het hele gebruik onvindbaar. Ik vond 'm echt naar Perzik ruiken. Maar scrubben deed hij wel :)

* Kneipp - Bruistabletten cadeaubox.
Een cadeaubox die ik voor mezelf gekocht had. Het leek me wel lekker, een bruisend bad. Jammer genoeg bruisen deze tabletten niet zo sterk. Qua geur waren ze daarentegen wel erg lekker. In één doos zaten 5 tabletten met allemaal een verschillend geurtje.

* The Secret Garden - Orange & Grapefruit Bath Tablet
Ik had er hiervan twee gekocht. Het bruisen was geweldig. Zeker in vergelijking met de tabletten van Kneipp. De geur vond ik aan de zwakke kant maar Serena heeft dit kritiek puntje goed opgepakt en de geur aangepast. Nu is het werkelijk waar HEERLIJK!

Dat waren al mijn opgemaakte producten van Maart, nu op naar April.

Ik denk dat dat een langer lijstje gaat opleveren aangezien er een paar dingen bijna leeg waren zoals mijn Hema dagcreme, Kneipp bodylotion en mijn potjes met TSG maskertjes.


Houden jullie bij wat jullie opmaken in een maand?

6 reacties:

Anne zei

Ik houd het ook bij, ongeveer. Ook wat ik nog op moet maken. Dan koop ik niet zo snel iets nieuws, als ik weet hoeveel ik nog heb :P

Gonny zei

Ik houd het niet bij, zou ik misschien wel eens moeten doen zodat ik niet eindig met veel te veel dezelfde producten haha ^^ Fijn paasweekend!

Anoniem zei

Ik hou het niet bij nee. Misschien moet ik beginnen? Ik vond het in ieder geval erg leuk om te lezen

Suzanne zei

Nee, ik houdt het niet bij.
Pas maar op dat je door een niet nader te noemen persoon een copycat wordt genoemd ;)

Dhini zei

Goed idee eigenlijk!

By the way. Heb net nieuwbericht van hQhair dat verzendkosten free

Simply spend over £35 and enter EASTER at the checkout. Expires 14.04.09

Maria zei

DIE BRUISTABLLETEN HEB IK OOK!
heeeerlijk, die geur en de prijs is ook zo goedkoop :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.