donderdag 16 april 2009

Lidl aankopen

Zoals ik al verteld had dat ik ging doen, ben ik naar de Lidl geweest.
Omdat ik opeens veel meer geld heb dan ik had verwacht kon ik nog wat meer spulletjes kopen (bedankt opa en broer!).

Ik heb gekocht:



Cien BodyButter Aloë Vera. Ik begin echt een Aloë Vera verslaving te ontwikkelen. Maar op de een of andere manier werken die producten erg goed voor mijn huid. Nu dus wachten tot Serena er iets mee gaat maken (hint hint hint).
Ik vind dit potje trouwens erg leuk. Het doet me denken aan de potten die mijn oma gebruikte om appelmoes in te stoppen haha. Deze verpakking ga ik zeker bewaren als de bodybutter eenmaal op is.
Deze kostte: €4,99

Iseree gezichtsreinigingsmelk. Deze wil ik gaan gebruiken voor de rozenwater lotion van het Kruidvat. Ik wil dat product toch opmaken en ik denk dat een reinigingsmelk vooraf wel goed kan werken.
Deze kostte: €1,39

Cien Moisturising Face Mask. Uit nieuwsgierigheid heb ik deze ook maar gekocht. Jullie weten ondertussen hoe lekker ik kan genieten van gezichtsmaskers. Dus ik dacht, waarom niet.
Deze kostte: €2,49

Ook heb ik meteen wattenschijfjes gehaald want de mijne zijn weer bijna op. Die dingen gaan altijd zo hard he. Daarom wel prettig in de verpakking van de Lidl zitten maarliefst 120 schijfjes. Dat zijn er 40 meer dan in mijn vorige verpakking van Kruidvat. De wattenschijfjes van Lidl kosten maar €0,67. Geen geld!

Binnenkort dus de reviews over deze producten. Ik denk dat ik nog een weekje kan doen met mijn bodylotion van Kneipp. Ik had de tube opengeknipt en met een pannenlikker de inhoud in een potje gedaan. Komt misschien wat gierig of zuinig over maar het geld groeit me nou eenmaal niet op de rug en ik kon er nog wel 25 ml uithalen. Dat vond ik toch wel de moeite waard!

Hebben jullie ervaring met dit merk? En wat vonden jullie ervan?

10 reacties:

Anoniem zei

Ik gebruik een peeling van Iserée en daar ben ik heel tevreden over! En gebruik ook dagelijks die wattenschijfjes en die zijn ook goed (pluizen niet, etc).

Mark van Leeuwen zei

Wij hebben ook een Lidl in het dorp sinds kort. Vraag me af hoeveel kwaliteit deze producten hebben, maar ik ben niet zo thuis in de verzorgingsproducten... Je hebt wel een toffe blog!!

Marlinda zei

Ik heb eigenlijk nog nooit beautyproducten bij lidl gekocht. Die body butter ziet er leuk uit! Ben beniewd wat je er van vind. Die watjes zijn goedkoop zeg!

Cindy zei

Ik ben erg tevreden over dit merk! Ik heb er vrij veel van en 't werkt goed bij mij hoor. De Iseree scrub moet je zeker eens een keer proberen, want die is echt fantastisch voor die kleine prijs!

ioon zei

@cindy: Is dat een bodyscrub of gezichtsscrub?

Cindy zei

Haha, klinkt messchien stom maar ik gebruik het voor alle 2 en ik heb altijd een zacht gezicht + huid erna.

Cindy zei

Ah en ik heb trouwens ook de dag- en nachtcrème van Iseree en die werken ook heel goed tegen een droge huid!

ioon zei

Ik ga er eens naar zoeken als ik weer in de winkel ben. Had geen scrub gezien bij mijn afgelopen bezoek maar wellicht heb ik er overheen gekeken :)

najra zei

verder is er ook gezegd geweest dat de zonneproducten van lidl beter van kwaliteit zijn dan die van l'oréal

Lydia van de Kolk zei

Hallo,

Ik heb zelf de dag-en nachtcreme van de lidl nadat ik jarenlang oil of olaz had gebruikt. Nu mijn droogterimpeltjes zijn veel minder zichtbaar geworden ook als is de creme wat voller. Ik vind ze geweldig en voor die prijs!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.