zaterdag 18 april 2009

Ask me anything

Ik heb dit onderdeel al bij vele mede bloggers gezien en tot voor kort dacht ik dat er vast niet veel mensen iets over mij zouden willen weten.

Maar wellicht heb ik het helemaal verkeerd. Zoveel over mijzelf heb ik immers nog niet losgelaten in mijn blogjes. Dus tijd om wat persoonlijker te worden en daarom voor jullie deze uitzonderlijke en eenmalige kans. ;)

Je mag alles vragen :)



(ik vond dat plaatje errug grappig, er schijnt een t-shirt van te zijn)

12 reacties:

BeautyQueen zei

Wat leuk! ik wil wel wat van je weten:

Je hebt een vriend: hoe lang zijn jullie al samen??

Hoe kwam je op het idee om een blog te starten?

ioon zei

Dankjewel voor je vragen :D Ik heb in ieder geval 2 dingen om te beantwoorden. Yay! ;)

Amanda zei

Favo gerecht?
Hoelang woon je samen?
Wil je gaan trouwen?
Wat is het 1e dat je doet wanneer je uit je bed rolt?

Dhini zei

Heb je broer(tje) of zus?

Sharona zei

Ik denk dat ik zoiets ook maar eens moet doen ;P

Anoniem zei

Ik wil ook graag wat meer weten over je vriend! :)

Nina zei

Wat zijn je goede en slechte eigenschappen? Haha nee grapje (n.a.v. je reactie op mijn blog). ;) Ik weet zo eigenlijk niets. Ik lees nog niet zo lang mee op je blog dus ja, maar ik kijk uit naar de antwoorden op vragen die anderen stellen! :)

Renesmurf zei

Ik vraag me ineens ernstig af wat jij nou van de smurfen vindt?

The Secret Garden zei

je was het volgens mij al van plan maar ik zou het leuk vinden als je een filmpje of veel foto's liet zien van jullie nieuwe huisje! :)

en heb je een huisdier? of zou je er graag 1 (of meerdere) willen hebben?

Maaike zei

Wat is het duurste beautyproduct dat je hebt?

En wat het goedkoopste? ( wel het goedkoopste dat je gebruikt :p niet als de gezichtsmaskers van Cien)

Anoniem zei

oke mijn vragen

hoe vaak per week was je je haar?

hoe oud ben je nu en hoe oud is je vriend?

Anoniem zei

Uhm, welke kledingstijl heb je?
Waar laat je je haar knippen?
Draag je vaak make-up?
Hoe reinig je je gezicht?
Van welk merk is je favo mascara?
Heb je highlights/lowlights in je haar?
Ik heb nog veel vragen maar dit is al genoeg vind ik.. :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.