dinsdag 7 april 2009

Detox Dirt Mask van The Secret Garden

Naast het Chocolade masker had Serena nog een masker voor mij om te testen. Namelijk het Dead Sea Mask. Ook hierover ging een artikel op haar blog aan vooraf. En doordat de lezers zo enthousiast waren en graag een Dode Zee Modder masker wilden is Serena voor ons aan de slag gegaan. (Lees hier haar informatieve stuk over de goeie werking van Dode Zee modder)



Ik kreeg de waarschuwing dat dit masker een beetje vissig kon ruiken. Nu ben ik daar zelf niet zo vies van. Ik hou van de zee en ik hou van vis eten, dus ik kan ook wel tegen een beetje visgeur.

Na het opsmeren vond ik het niet echt naar vis ruiken maar wel naar zeewier. Nu heb ik ooit in een beautycentrum een zeewier pakking (ofzoiets) gekregen, en dat rook precies zo, alleen dan wat sterker. Ik heb een erg gevoelige neus voor geuren maar ik vond deze niet erg aanwezig en dus ook niet storend.

Dit masker is iets groffer dan het chocolade masker en zo smeert het ook uit. Het wordt wederom heerlijk hard en naderhand had ik een duidelijk schoner gezichtje. Het lijkt me vooral een masker voor een vettige huid maar mijn droge wangen sloegen er ook niet van op hol.

P.s. Ik heb weer geprobeerd om te lachen! Hoewel ik me nu meer geniepig vind kijken dan echt vriendelijk... Toch meer oefenen xD

Nog een aanvulling. Het chocolade masker, omgedoopt tot "Choco Dip" staat in de webshop van TheSecretGarden!

Detox Dirt staat vanaf gisterenavond ook in de webshop! En hier heeft Serena nog een stukje geschreven met een uitleg over de verschillende ingrediënten van dit masker.

6 reacties:

Anoniem zei

Hm ziet er goed uit!
En je kijkt echt grappig op de foto:) Mooie ogen trouwens!

The Secret Garden zei

gave foto's Ioni! en een goeie geuromschrijving en gevoelsomschrijving geef je :) ik denk dat ik hem er vanavond in ga zetten!

Dhin.nli zei

Ziet er goed uit

Anoniem zei

leuk dat jullie dit samen testen zeg!

Dijkje zei

Leuk dat jullie dit getest hebben, weten wij gelijk of het wat is ja of nee! De foto's erbij zijn ook erg leuk. :)

ioon zei

@Astrid: Bedankt voor het compliment :D

@Dijkje: Ik vond het ook erg leuk om te testen en er over te schrijven. Soms is het best moeilijk om iets te kiezen uit een webshop omdat je niet goed weet hoe het gaat worden. Ik hoop met mijn blogje de keuze dan ook wat makkelijker te maken :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.