woensdag 8 april 2009

Aankoopje

Omdat mijn afspraak bij de bank op een tijdstip eindigde dat ik nét de bus gemist had, moest ik een uur aan tijd doden in de stad. Wat een straf he :D

Eerst heb ik tasjes bekeken bij de lederwinkels. Wederom niks gevonden wat ik leuk & betaalbaar vond. Maar goed ook, ik heb er eigenlijk op dit moment geen geld voor. Hoewel ik wel binnenkort een irischeque binnenkrijg die ik gespaard heb bij KlikJeKadobon.

Na het tasjes bekijken ben ik naar het plaatselijke kruidenwinkeltje gegaan. Daar verkopen ze allerlei homeopathische medicijnen, kruiden en natuurlijk ook beauty producten. Ze zijn wat meer natuur gericht dan de bijvoorbeeld Kruidvat en de merken die zij verkopen kun je ook niet in de gewone drogisterij vinden.

Ik heb eerst allerlei bodyscrubs zitten kijken. Ze hadden een flinke verzameling zoutscrubs maar dat zag ik niet zo zitten om te kopen. Ik heb immers een recept gevonden op internet waarmee ik dat zelf kan maken binnenkort.

Omdat er niks heel bijzonders bij zat ben ik naar de gezichtverzorging gaan kijken. Na mijn vorige ervaring bij de Hema met de gezichtspeeling durf ik geen algemene gezichtsscrub/peeling meer te kopen. Bang dat daar hetzelfde conserveringsmiddel in zit als waar ik zo'n slechte reactie op had.

Ik heb uiteindelijk in dit kruidenwinkeltje gekozen voor een Aloë Vera face scrub van het merk Ginkels. Ik heb er nog nooit van gehoord. Niet van het merk en ook niet van een Aloë Vera face scrub.



Ik heb even de website zitten bekijken en hierop staat dat Ginkels natuur gebasseerde producten maakt. Of dit betekent dat er geen chemische toevoegingen bijzitten weet ik niet. Ze hebben ook een webshop met daarin verschillende zepen, welness en spa producten in veel verschillende geuren, gezichtsverzorging, haarverzorging en handverzorging.

De verleiding komt weer op bij het bekijken van deze webshop. Ik denk dat ik binnenkort een bodyscrub ga bestellen van dit merk en misschien nog wat anders om uit te proberen als deze facescrub een beetje bevalt.

9 reacties:

Rosa zei

Wat een straf zeg haha!

Anouk zei

Okay, grappig xD

Mademoiselle zei

Misschien een beetje offtopic, maar laatst had ik een maskertje geprobeerd van de Hema en dat brandde ook enorm. Ik vond het doodeng, het voelde alsof ik iets verschrikkelijk bijtends op mijn gezicht had. Verder niet veel last gehad maar ik ben enorm geschrokken.

Ik zou erg graag willen weten hoe deze face scrub bevalt. :)

ioon zei

Oh je had hetzelfde als ik dus. Als je de HEMA een mailtje stuurt dan kun je in ieder geval je geld terug krijgen.

Ik ga deze scrub morgen na het werk uitproberen dus je hoort het snel van me!

rachel zei

ik moet je zeggen dat ik helemaal niet weg ben van hema spullen hoor op gezichts gebied!! dan gaat mijn voorkeur liever iets naar van de etos of de kruidvat ;)
en idd een hele straf om in de stad te lopen :P

BeautyQueen zei

Ikzelf had ook nog nooit gehoord van dit merk, maar ben erg benieuwd. Meestal zijn deze kruiden/natuurlijkere merken wel goed. :P

Maaike zei

Oehhh altijd leuk om onverwachts toch eventjes te shoppen!

Marlinda zei

Die webshop heeft zeker leuke dingetjes!
Hopelijk werkt deze wel goed!

Bonjade zei

Wat leuk zeg dat je ff bij me was.
Nu zie ik jou.....grappig eens heel wat anders.....
Maar wat heerlijk zeg al die maskertjes. Ik krijg er ook zin in.
Fijne dagen

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.