donderdag 2 april 2009

Sanex Vitality Shower

Het is tijd voor weer een review, dat heb ik al te lang niet meer gedaan!

Deze keer gaat het over Sanex Vitality Shower. Een mooie naam voor een dagelijkse douche scrub.

Eerst eens kijken wat ze zelf zeggen:
"Voor een huid die zacht, stralend en als nieuw aanvoelt.

Om er stralend en natuurlijk mooi uit te zien, heeft je huid regelmatig een peeling nodig. De Zachte Scrub met Micro-Exfoliant en Jojoba-Parels verwijdert onzuiverheden en dode huidcellen. Deze creme douche werkt met je huid om haar natuurlijk vernieuwingsproces te helpen en is zacht genoeg voor dagelijks gebruik."

Ze zeggen aardig wat... Maar echt nakomen doen ze het vind ik niet.



De korrels zijn erg klein, weinig aanwezig en scrubben doet het niet echt. De geur is ook niet heel aantrekkelijk, het is de normale sanex geur oftewel zeep. Wel jammer want na de Dove Dagelijkse Douche Scrub vond ik het eigenlijk wel prettig om me zo eens in de twee dagen licht te scrubben. Het deed wonderen voor mijn huid maar dat doet deze niet.

Toen ik onder de douche uit kwam had ik ook een beetje branderige huid. Er zit dus waarschijnlijk iets in het product waar mijn huid niet zo blij van wordt. Gelukkig trok dit branderige gevoel, en de rode huid, weg na het insmeren met bodylotion.

De verpakking is het enige wat ik eigenlijk wel fijn vind aan dit product. Het is combinatie tussen een fles en tube. Het is sterker dan een tube maar je plaatst hem wel zo (op zijn kop dus). Hij is wel flexibel genoeg om er wat uit te knijpen.

Mijn eindconclusie:
5/10
Ik ga deze douche scrub wel opmaken, maar niet nog eens kopen. Ook al was hij niet duur.

3 reacties:

Merel zei

Jammer dat hij niet zo beviel.


xx

ioon zei

Ja vond ik ook wel jammer. Maar niet alles kan perfect zijn voor mij :D want wat moeten mensen dan kopen met een andere smaak ;)

Elien zei

Ik gebruik die van Dove, maar ik vind die korreltjes nét iets te fijn om veel resultaat te hebben.

(Btw, ik heb je getagged (jaja, je schrijft het juist :d) op mijn blog)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.