zondag 19 april 2009

The Secret Garden bestelling. Aflevering 3.

Jaaa ik had weer geld en ook al heb ik toch wel een paar dagen zitten twijfelen. Uiteindelijk toch maar een bestelling geplaatst bij The Secret Garden.

Wat ik heb besteld:

* Ginger & Pear soap.

Deze stond al best lang op mijn wishlist. Ik vind 'm er mooi uitzien en de geur lijkt me erg lekker.

* Marigold! Geitenmelk met Calendula. Ik heb gehoord dat melk goed voor de gevoelige huid is en bij deze zeep schrijft Serena ook dat deze heel zacht en mild is voor de huid. Perfect voor mij dus :D

* Sweetie Pie BodyScrub.

De geur is Sweetie Pie ongelovelijk lekker. En ik heb helemaal geen scrub meer in huis! Paniek!

* Sweetie Pie Solid Lotion Bar. Deze stond een tijd niet meer in de shop, toen opeens weer wel dus ik snel mijn bestelling geplaatst en nu is hij er niet meer... Ik hoop dat hij er nog voor me is want mijn testertje is zo goed als op en ik ben van de geur gaan houden...

* Lip Butter Balms in Citrus Love.

Ik hou van citrus geuren dusss waarom niet deze bij de bestelling doen? Hij kost maar €2,95 dus ag :D

In totaal, inclusief verzendkosten was ik €23,70 kwijt. Valt me alles mee voor deze hele bestelling en ik kijk er nu al naar uit!

Jullie kunnen trouwens nog steeds vragen stellen als jullie willen :D Morgen komen de antwoorden! Om je vraag te stellen kllllllllik hier.

8 reacties:

Jennifer zei

Hmm die marigold zou misschien iets voor mij kunnen zijn.
Alleen het is zeep en daar ben ik anders zo allergisch voor.
Zou het mijn neutral kunnen vervangen? Want die ruikt niet zo lekker

Suzanne zei

TSG addict! =D

Aman zei

Leuke bestelling!

Gabriella zei

Melk is heel goed voor de huid... Sissy ging altijd in volle melk badderen... :-)))
Als het goed genoeg was voor een keizerin, dan is het zeker goed voor jou. :-))))

Maaike (Honestbeauty) zei

De bodyscrub ziet er yummy uit!

Ik heb dat ook zo vaak, dat ik twijfel of ik iets ga kopen of niet.

Ik ken je financiële toestand nu niet ( en ik ga er ook niet naar vragen want dat is onbeleefd :p ) maar ik heb geen inkomen doordat ik studeer. En dan moet je echt wel op je centjes letten.

En dan moet je echt wikken en wegen, ga ik voor een echte M.a.c. en verder niets meer? Of kies ik dan toch voor GOSH en heb ik drie dingen? ( Of essence en heb ik een hele shopping bag?)

ioon zei

@Jennifer: Deze zeep is niet zo als de zepen uit de winkel. Dus misschien is het het proberen waard :) Het is niet duur.

@Suzanne: Jaaa helemaal verslaafd :D

@Gabriella: Ben benieuwd of ik me een keizerin ga voelen van de zeep haha :D

@Maaike: Ik ben ook een student. Dus ik heb dezelfde dillema's. Binnenkort ga ik MAC foundation kopen en dat is heel moeilijk voor mij, zoveel geld aan 1 product...

Nicky zei

ooh, fijne bestelling! als mijn huidige zeep enz op is ga ik ook bestellen! kan je me iets aanraden?

ioon zei

Poehhhh daar vraag je me wat. Ik zou sowieso iets met Sweety Pie uit proberen want die geur is lekker. Ze hebben ook een zeep met die geur.

Denk dat jij voor je gezicht misschien wel de Cucumber Soft Soap kan proberen. Want jij hebt een gevoelig huidje he en deze zeep is heel mild.

Verder moet je echt een maskertje mee bestellen :D

Voldoende aangeraden? :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.