zondag 26 april 2009

Appartement update!

Oh wat erg. Eerst zei ik dat ik vrijdag al wat zou laten zien, daarna zei ik zaterdag en nu is het zondag en heb ik nog niks geupload.

Nu kan ik natuurlijk een hoop excuses verzinnen maar eigenlijk was ik gewoon moe en had ik geen zin om achter de laptop te gaan zitten.

Dus hier, de foto's van hoe het er nu uit ziet.

Er moet nog een vloer in, er moeten nog meubels in maar de keuken en de badkamer zitten er in. Helaas is het heel moeilijk om van de badkamer foto's te maken. Hij is namelijk langwerping en er zit een muurtje in tussen het toilet en de douche, waardoor we simpelweg de boel niet op één foto krijgen.

Eerst de collage van de foto's dan maar...




Op de eerste foto links: onze vaatwasser. Yay! We wilden 'm eerst niet nemen maar mijn moeder heeft ons overgehaald. Ze zei dat we spijt zouden krijgen als we 'm niet zouden nemen en ook omdat we straks allebei werken, dan zouden we allebei geen zin hebben in de afwas. Groot gelijk heeft ze want ik ben er nu heel blij mee.

De foto daaronder is van de badkamer. Zoals ik al zei krijgen we niet alles erop. Dit is in ieder geval de wastafel. Met de tijd willen we hier nog een mooi meubel voor kiezen met kastje achter de spiegel en een kastje er onder.

Foto rechts bovenaan is ons balkon, gefotografeerd richting onze buurvrouw. We hebben elkaar vrijdag ontmoet en volgens mij gaat dat wel klikken. Ook de andere buurman maakt een goeie indruk en tot nu toe zijn we tevreden over de buren :D

Foto onderaan links is onze keuken. Klein maar fijn met een eettafeltje aan het keukenblad. Dat vonden we wel handig. We hebben maar beperkte ruimte dus moeten daar slim mee om springen. Ik heb veel laatjes gekozen omdat ik dat heel erg fijn vindt voor opbergen.

Foto rechts bovenste van de twee kleintjes is ons slaapkamerraam. Hij is zowat van plafond tot vloer! Beetje onhandig omdat we van plan zijn ons bed daar ongeveer tegen aan te zetten. Ik heb bedacht dat we platen met of een eigen tekening, of ik vraag één van onze vrienden om iets te tekenen, daar tegen aan te zetten. Dan ziet het er netjes uit van de straatkant, en hoeft niemand te zien watvoor rotzooi er onder ons bed komt te liggen ;)

Kleine foto rechts onderin in vanuit de gang genomen richting de woonkamer. Er zit daar een grote schuifpui naar het balkon toe.

Er komen met de tijd nog wel meer foto's :D

Maandag ochtend komen ze de vloer leggen. Dan mag er een paar dagen niet op gelopen worden. Daarna gaat mijn vader netwerk kabels leggen door de buizen van de telefoonkabel (handige papa) en als dat gedaan is kunnen we beginnen met kasten in elkaar zetten en het echt overhuizen!

11 reacties:

Josephine zei

Mooi!

The Secret Garden zei

wow wat een mooie grote ramen! en dat kook eilandje in de keuken is echt HANDIG!! vaatwassers rulen! slimme zet ;) ooooh en het leukste is nu natuurlijk het inrichten. Leuk om het nu zo kaal te zien, en zometeen 'vol' en ingericht. Veel plezier met dat alles, maar dat gaat vast wel lukken. Je zal wel druk zijn!

ioon zei

Nog niet heel druk nu. Het is wachten tot de vloer er ligt eigenlijk... En ik weet niet waar ik moet beginnen met het inpakken xD

Angela zei

oh dat ziet er gaaf uit zeg! veel plezier/succes met verhuizen.

Marlinda zei

Nice! Volgens mij heb je een heel mooi uitzicht!

Dhini zei

Wat leuk en ruimte ook

Anoniem zei

ziet er super uit. Vind die kook eilandje geweldig :)

rachel zei

ziet er gaaf uit :D

Anoniem zei

Wow ik vind het echt mooi! Echt iets wat ik ook zou willen als appartement!

Joyca zei

Echt super mooi appartement jaloers op te zijn.
Als ik jou huisje zie dan hoop dat ik zelf ook snel mogelijk op mezelf ben!

Maria zei

wat een mooie keuken Ioni!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.