maandag 27 april 2009

Bestelling The Secret Garden binnen!

De bestelling kwam donderdag al binnen maar het was druk, ik had geen zin en ik was moe.
De foto's had ik wel al gemaakt maar het blogje typen vond ik toen teveel moeite. Stiekem ging ik meteen de bathcupcake uitproberen die ik cadeau gekregen heb van Serena en haar moeder :D

Eerst de foto:


* Sweetie Pie bodyscrub. Ik heb 'm al een keer uitgeprobeerd deze week en *auw* vergeten dat zout scrub prikt in wondjes! Dom dom van mij.

* Sweetie Pie Solid Lotion Bar. Heerlijk, nu ruik ik de hele dag lekker ;). Ik gebruik deze Lotion Bar stiekem als parfum :D

* Bath cupecake. Hij bubbelde, bruiste en gaf een heerlijke geur. Naderhand had ik geen bodylotion nodig want mijn huid was al helemaal gevoed met de oliën die in de cupecake zaten. En trouwens, wat een prachtige cupcake. Ik heb er al meerdere pogingen gezien op foto's van anderen maar deze vind ik toch wel het best gelukt!

* Ginger & Pear soap. Heerlijke geur droog helaas nog niet nat uitgeprobeerd.
Deze is nu voor een lagere prijs verkrijgbaar bij TheSecretGarden!

* Marigold! soap. Geitenmelk met Calendula. Ik vind 'm heerlijk kruidig ruiken. Ook deze heb ik nog niet uitgeprobeerd hoewel ik daar wel al naar uit kijk :D

* Citrus Love Lip Butter Balm. Meteen in mijn tasje gegooid. Ik heb bijna alleen maar lipbalsems in blikjes en bij mijn schoonmaakwerk zijn die dus niet te gebruiken. Ten eerste krijg ik die dekseltjes er met zachte vochtige handen er niet meer af en ik vind het onhygiënisch om dan met mijn vinger in het potje te roeren. Daarom is deze lipbalm een uitkomst voor mij. Heerlijk in een opdraai-huls. Hij ruikt heerlijk naar mandarijn en is licht zoet op je lippen. Trekt goed in en heeft goed geholpen om een barst in mijn onderlip te genezen.

Ik ben weer erg blij met mijn bestelling :D
Binnenkort ga ik ook wat mannelijke zeep voor mijn broer bestellen. Hij heeft net als ik snel reacties op drogisterij zeep en ik hoop dat deze ook voor hem helpt.

11 reacties:

BeautyQueen zei

Wat leuk!! Ik moet echt een keertje bestellen:P Die lipblam lijkt mij vooral fijn

Joyca zei

Mooie spulletjes!

Cindy zei

Dat ziet er toch allemaal zo lekker uit he!

Eline zei

Wat een lekkere spulletjes!

Anoniem zei

Zien er lekkere dingen uit!

Anoniem zei

Mm ziet er ook allemaal lekker uit!

bar zei

in 1 woord: Heerlijk!!

Wouw zeg wat pittig van Ijsland! Echt eng! xxx

Anne zei

Leuk! Die bathcupcake ziet er echt perfect uit!

Maaike (Honestbeauty) zei

Jah, mijn zelfgemaakt zeep ziet er nog totaal zo heerlijk niet uit :d

Wie weet komt dat ooit nog.

En jah: sweetie pie bodyscrub klinkt niet echt alsif het gaat prikken hé!

The Secret Garden zei

oh zie dit nu pas!! haha! wat fijn om te horen dat alles tot nu toe is bevallen en lekker ruikt. Oeh die cupcake ruikt lekker zoet niet? :D

We hebben nu mannelijke zepen, niet mooi om te zien, viesbruin enzo. Maarrrrr....very nice!
stuur me maar een mailtje, we hebben nog meer mannenzepen te drogen die nog niet op de site staan ;)

Sophia zei

Ik wil ook nogeens iets gaan bestellen bij The Secret Garden, lijken me echt geweldige spullen!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.