woensdag 15 april 2009

Prachtig weer!

Vannacht was een lange lange nacht voor mij. Hoe graag ik ook wilde, ik kon maar niet in slaap komen. Ik bleef maar woelen, draaien, denken, piekeren etcetera etcetera. Uiteindelijk ben ik maar gaan lezen want ik werd helemaal gek van mezelf.

Tot half 7 's ochtends. Toen werd mijn vriend wakker en vroeg waarom ik zo vroeg al wakker was. Ik glimlachtte naar hem, en toen begon het te bij hem te dagen dat ik helemaal nog niet geslapen had. Boek weg zei hij, en slapen. Zo streng, dat ik het maar gedaan heb.

Uiteindelijk werd ik om half 11 weer wakker omdat het zonnetje in mijn gezicht scheen en ik het veel te warm had.

Heel fijn brak ben ik uit bed gestrompeld, heb koffie gezet en lam achter mijn laptop gezeten. Man man wat voelde ik me vervelend.

Omdat ik nergens zin in had en zat te mokken bedacht mijn vriend dat we naar buiten moesten. Zo'n heerlijk weer en het kon wel de laatste dag met lekker weer zijn deze week. Eigenlijk had ik niet zo'n zin want ik was uiteraard, erg moe.

Toch maar naar buiten gegaan en naar de bossen gefietst (nadat ik vriend had ingesmeerd met factor 25). Daar hebben we een rondwandeling gedaan van 2 uur. Geen idee waar ik de energie vandaan gehaald heb maar het deed me erg goed.



Heel veel vogels gezien, zelfs een specht die in de boom aan het ratelen was! We hebben de Schotse Hooglanders gezien die in onze bossen rondgrazen en twee kleintjes, verborgen achter oud hout. Oftewel een toffe middag!

Daarna hebben we nog een ijsje gegeten. Vriend een sundae en ik een raketje. Hmmmm

Hoe hebben jullie deze ontzettend lekkere zomerse (ja dat was het!) dag doorgebracht?

6 reacties:

Joyca zei

Jij hebt je indd goed vermaakt leuk dat je dat daar allemaal wel niet kan zien!

Cindy zei

Ik kon vannacht ook niet slapen, echt raar!

The Secret Garden zei

jeetje, haast niet te geloven dat er nog zulke prachtige natuur in Nl te vinden is. En die schotse hooglanders, ze lijken wel uit de oertijd. Echt heel bijzonder en maar goed dat je vriend je het huis uit heeft gesleept!!

Eva zei

Haha kan me voorstellen dat je doodop was! Ik had 's ochtend school en we moesten nog wat dingen afmaken; had gehoopt op tijd terug te zijn maar was pas om 15.00 klaar.. en kwart voor 4 begon het hier te onweren. Geen zomerse dag voor mij dus, haha!

Charlotte zei

Ziet er goed uit!
Ben benieuwd naar de reviews ;)

rachel zei

sjow een nachie overslaan doet een mens idd geen goed :( en mooie fotos zeg!!! dat zie je hier in de omgeving niet hahaha

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.