dinsdag 21 april 2009

HQhair ontvangen!

Toen ik vanavond uit bad gedropen kwam, na 4 uur lang dobberen. Ja echt, 4 uur xD Ik lag zo lekker te lezen en lekker warm enzo dat ik maar gewoon ben blijven liggen. Ik voel me helemaal ontspannen en relaxed nu.

Maar goed, ik kwam dus verrimpeld uit bad en ging naar beneden voor het avondmaal. Mijn broertje, nieuwsgierig als hij is, zei meteen dat er pakketjes voor me binnen gekomen waren. Twee pakketjes, van dezelfde afzender maar bezorgd door een andere maatschappij. Erg logisch...

Één van de pakketjes had een natte vlek en toen ik 'm open maakte zag ik door de bubbelverpakking dat er een deuk in de fles met Leave-In Conditioner zat. Beetje teleurgesteld pakte ik het andere pakketje met mijn shampoo uit. Daar was gelukkig niks mis mee.

Na het eten heb ik de bubbelverpakking van de flessen gehaald en wat bleek. De deuk van de conditioner hoort gewoon bij het design van de verpakking. Opluchting!
Hij heeft wel een beetje gelekt maar ag, hij was ook in de aanbieding.



De bestelling kwam ook krek op tijd (voor de niet brabanders: krek=precies). Ik heb namelijk na het badderen precies het allerlaatste restje van mijn vorige fles opgemaakt. Yay voor de timing!

Aanvulling: Aaaargh krijg ik een mailtje: 20% korting op Matrix artikelen. Dat kan ik niet hebben he, heb ik net besteld komen ze met korting aan stelletje *** en *** enzo.

5 reacties:

Eline zei

Wauw, 4 uur in bad! Dat houd ik nooit vol, krijg het altijd veel te warm.

The Secret Garden zei

4 uur, dan is het water toch koud?? of laat je de kraan gewoon stromen haha! Zie ik daar een proefje van Frederic Fekkai? Wow, das toch duur spul? Hoop dat je haarspulletjes bevallen, ze zien er in ieder geval lekker uit, en perfecte timing inderdaad zeg!

ioon zei

Het is inderdaad een proefje van Fekkai. Ik heb er nog niet echt naar gekeken, wist ook niet dat het duur spul was. Het is een 3 minuten haarmasker voor het terugbrengen van 'vibrance'....

En ik vul stiekem water aan na een tijdje. Beetje water er uit, gloeiend heet water erbij en ik kan weer verder dobberen :D

Eva zei

Oeh nice, mooi spul!

rachel zei

zit er goed uit die flessen en zow zow 4 uur in bad hahaha heerlijk van die ouwe wijve handjes :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.