donderdag 23 april 2009

Dove Hair Minimising

Ik was erg skeptisch over dit product toen ik er voor het eerst over hoorde. Ik kon me niet voorstellen dat zoiets zou werken en al helemaal niet dat het niet chemische troep zou zijn.

Toen er een actie kwam dat je met inlevering van de aankoopbon je je aankoopbedrag terug kon krijgen besloot ik toch maar om een poging te wagen en dit product te kopen.

Ik zal eerlijk toegeven. Ik ben niet zo heel secuur met mijn oksel scheren. Ik heb een vriend die er niet wakker van ligt of me er minder mooi door vindt en ik heb altijd heel erg geirriteerde oksel naderhand. Dus ik scheerde mijn oksel zo af en toe, als ik er zin in had. Of als ik me ergens om moest kleden als op de sportclub.



Deze nieuwe Dove Hair Minimising zou dus voor mij de uitkomst moeten bieden. Het zegt zelf namelijk:
"Vanaf het eerste gebruik verzorgt het je okselhuid."

"Binnen enkele weken zijn okselhaartjes merkbaar fijner, zachter en gemakkelijker te verwijderen."

"Bij herhaald gebruik blijft het gevoel van gladde net onthaarde oksel langer bewaart"
"Met de 24uur anti-transpirant bescherming en de huidverzorgingsexpertise die je van Dove gewend bent."

Ik merkte meteen vanaf het begin al dat ik vrijwel geen geïrriteerde oksels meer heb. Geen akelige jeuk, bultjes en geprik maar gewoon langzaam terug groeiende zachte haartjes. Opzich was ik daar al erg blij mee, want zo wil ik het natuurlijk wel bijhouden.

Het werkt voor mij ook goed anti-transpirant. Alleen de geur vind ik snel vervliegen en dat vind ik wel jammer aangezien ik nooit parfum op doe.

Nu, ik denk na ruim 3 weken testen, merk ik dat de haartjes minder snel terug groeien en veel dunner zijn.

Ik had het echt niet verwacht maar.... dit werkt echt!

Chapeau voor Dove!

15 reacties:

Maria zei

Handig! Misschien koop ik hem dan toch nog, goeie review Ioni.

Kerstin zei

ik wil die ook nog steeds kopen, want ik scheer juist elke dag of om de dag omdat het anders die stugge haartjes zo irriteren.. nu heb ik al meerdere malen gelezen dat het helpt. dus ik ga er een kopen deze week nog! :p

Eline zei

Grappig, in de Volkskrant schreven ze juist dat het totaal niet werkte...

Sharona zei

Bij mij werkt hij ook! Mijn haartjes zijn ook veel zachter en dunner. Alleen nu is de mijne alweer op :P

Maaike (Honestbeauty) zei

Amaai,

in dat geval!

Anoniem zei

Ruikt het ook goed? Anders ga ik hem misschien wel kopen.
xxxFrauke

ioon zei

Hij ruikt wel oké. Niks speciaals, niet heel aanwezig.

joyca zei

ik heb hem ook gekocht voor dat geld en je krijgt ook nog is geld terug waarom zou je het dan laten haha.

ioon zei

Dat was precies mijn gedachte Joyca :D

Anne zei

Wat een positieve reacties zeg! Binnenkort ook maar even proberen :)

Melinda zei

haha, dit had ik niet verwacht !

Marlinda zei

Dat klinkt goed! Misschien ga ik hem ook wel eens proberen.

Anoniem zei

Zou je hem ook op je benen kunnen gaan gebruiken?
:-)

Anoniem zei

Het werkt inderdaad echt! Ik was ook zó verbaasd en had het nooit geprobeerd als het niet gratis te testen was geweest!

Anoniem zei

Nou als ik hier de reacties lees, dan zullen er strax geen vrouwen meer zijn met okselhaar denk ik zo....toch?!
Of lijkt het alleen maar zo, heeft iemand voor en na foto's? Ik bedoel eerst zien dan geloven hoor.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.