donderdag 2 april 2009

Nog een tag

In korte tijd weer een tag. Het lijkt wel een virus door blogger-land :D Ik ben voor deze tag door wel drie personen getagged! Namelijk door Sharona van Beautygoods, Suzan van SuzieBlue en Elien van Beautystatement.

Maar daarom niet minder leuk. De opdracht vandaag is om 5 producten te noemen waar ik U tegen zeg.

Dit vond ik toch werkelijk een beetje moeilijk. Zoveel producten zijn er (nog) niet waar ik U tegen zeg maar ik ga toch mijn best doen voor een mooie verzameling :D



1. Kneipp Bodylotion Hydra Balans. Ik hou van deze bodylotion. Als ik niet met mijn vriend was dan was ik een relatie aangegaan met deze bodylotion. Heerlijk zachte huid, heerlijk frisse geur en, het mooiste en dat merkte ik laatst, mijn striae is er vele malen minder van geworden! Mijn vriend noemt mijn striae 'vlammen'..... Maar goed, ze zijn er nog wel maar minder aanwezig. Ze hebben nu bijna dezelfde huidskleur als de rest van mijn buik. Wat wil je nog meer van een bodylotion?

2. Matrix Fortifying Shampoo. Deze heb ik eerst regelmatig als tester meegekregen van de kapper. Op een gegeven moment was ik mijn gespleten haarpunten en gigantische klitten in mijn haar zat en heb ik een grote fles van 500 ml gekocht. Sindsdien is mijn haar gezond, glad, niet meer zo gespleten en ik heb veel minder gigantische warboelen in mijn haar. Daarom zeg ik U tegen deze shampoo :)

3. MaxFactor Duo Oogschaduw palletje. Ik heb deze in de kleur die op het plaatje staat en in het groen. Ik vind het een heerlijke oogschaduw. Ik vind deze chique staan en hij heeft precies genoeg pigment. Niet teveel, dat vind ik niet altijd mooi voor overdag, maar zeker ook niet te weinig.

4. EverydayMinerals Mint Color Corrector. Ik weet niet wat ik zonder dit spul zou moeten. Nou ja, dat weet ik wel, namelijk rond lopen met knalrode wangen. Het blijft goed zitten, makkelijk op te brengen en in de nieuwe verpakking ook makkelijk mee te nemen.

5. Nivea Ideal Revolution Mascara. Ik heb veel negatieve reviews gelezen over deze mascara maar ik vind 'm heerlijk. Hij heeft korte 'haren' waardoor je, vind ik, makkelijk je wimper van begin tot eind te pakken hebt. Zonder je neus te raken, in je oog te steken of je jukbeen onder te smeren. Ook scheidt hij bij mij de wimpers goed van elkaar, dus geen spinnenpootjes.

Dit waren mijn 5 producten waar ik U tegen zeg. Zit er iets tussen wat jullie ook fijne producten vinden, of waar je nieuwsgierig naar bent?

Ik tag....... Nicky van SpiegeltjeSpiegeltje (ook al heeft ze het druk) en.... Marlinda van BeautyReviews. Ik hoop dat jullie allebei niet al getagged zijn voor deze :D

5 reacties:

Cindy zei

Wat heb jij een mooie blog zeg!

Nicky zei

nou, ik heb het wel druk. en om wraak te nemen tag ik je terug! je moet een vragelijstje invullen, zo gedaan.

Mademoiselle zei

Druk he, met die tags. Heb er ook nog twee te doen. Ik had wel verwacht dat er iets van EDM in het lijstje zou staan. ;)

Jeske zei

Het regent echt tagjes de laatste tijd.

Marlinda zei

Thanks voor de tag!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.