dinsdag 14 april 2009

HQhair bestelling

Ik had jullie al laten weten dat mijn shampoo bijna op was en ik toe was aan nieuwe.


Eigenlijk had ik niet verwacht op tijd te kunnen bestellen want ik had geen geld meer op mijn 'fun-rekening' staan en van mijn andere geld mag ik van mezelf geen cosmetica en beauty kopen. Dus ik was bang dat ik weer Andrelon shampoo moest gaan gebruiken...


Tot ik gisterenavond op mijn rekening keek en ik zag dat mijn moeder geld overgemaakt had. Het blijkt dat ik nog geld van opa zou krijgen voor nieuwjaar. En wel €50,=!


Ik helemaal blij en meteen naar HQhair gegaan om mijn bestelling te doen. Deze stond al helemaal klaar omdat het winkelwagentje opgeslagen wordt daar. Super!


De bestelling is uiteindelijk geworden (je dacht toch niet dat ik maar 1 ding zou bestellen he)





- Matrix Biolage Fortetherapie Strengthening Shampoo
&
- Joico - Color Lock Foaming Leave-In Conditioner

Als code heb ik HQ hamper ingegeven. Daarmee maak ik kans op 500 pond aan goodies bij HQhair of 250 pond voucher of een HQ hamper ter waarde van 250 pond. Dusss duimen!!

5 reacties:

Rosa zei

Ik ken HQhair helemaal niet :$ maar wat lief van je opa! Ik zal voor je duimen, 500 of 250 pond is echt veel dan zit je voorlopig niet meer in shampoo crisis haha!

Anoniem zei

Ik duim voor je! Het was vast een verrassing toen je dat geld kreeg? :)

ioon zei

Ja behoorlijk! Ik wist helemaal niet dat we dat hadden gekregen. Mijn moeder was het schijnbaar vergeten om door te geven haha. Lieve opa :D

Anouk zei

Daar ben ik ook bang voor ja...

Dhini zei

Ik duim voor je!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.