woensdag 15 april 2009

Ginkels Aloë Vera face scrub

Een paar mensen waren erg benieuwd naar dit product, en ik zelf eigenlijk ook!

En ik ben weereens onder de indruk!
Deze face scrub heeft hele klein, doch goeie, scrub deeltjes erin zitten. De scrubdeeltjes zijn overvloedig aanwezig en het spul zelf is makkelijk te verdelen over je gezicht.
Hij ruikt lekker fris naar Aloë Vera. Een geur die ik steeds meer op prijs ga stellen :D



Wat zeggen ze zelf:
Ginkel's Aloë vera face scrub is een extra fijne scrubcreme voor de droge en gevoelige huid. Dode huidcellen en oneffenheden in de huid worden op milde wijze verwijderd. De huid wordt tevens geactiveerd waardoor de extra werkzame natuurextracten beter door de huid worden opgenomen en de heilzame eigenschappen optimaal tot hun recht komen.

Ik scrub mijn wangen nooit, omdat deze gevoelig zijn. Bij mijn neus, kin en de lijn van mijn lippen zet ik wat meer druk omdat ik daar veel meeëters heb.
Daarna moet je het ongeveer 5 minuten laten zitten. Ik was bang dat het ging branden, trekken of pikken maar geen van dit alles.

De eerste paar keer had ik alleen een zacht velletje maar nu ik het ongeveer 5 keer gebruikt heb, merk ik dat vrijwel geen meeëters meer heb. Eerst alleen bij mijn lippen niet meer maar ook mijn neus is nu vrij van die vervelende zwarte puntjes!

Ik gebruik het één keer in de twee dagen onder de douche. Ik maak mijn gezicht eerst nat met lauw water, even scrubben en daarna ga ik de rest van me lichaam wassen en benen scheren. Als ik daarmee klaar ben haal ik de scrub weer van mijn gezicht.

Ik vind dit echt een aanrader, ook voor mensen met een gevoelige gezichtshuid. Ik heb zelf erg gevoelige wangen en die hadden nergens last van.

Het is een prijzige gezichtsscrub €10,95 maar voor mij zeker het geld waard. Het gaat denk ik ook nog wel even mee omdat je niet veel nodig hebt.

Deze gezichtsscrub is te koop in de webwinkel van Ginkel maar ook bij verschillende kruidenierwinkels. Ik heb deze gezichtsscrub gekocht bij "Kruiderij Rozemarijn' in Oss.

7 reacties:

Joyca zei

Ik las dat jij 1x in de 2 dagen scrubt maar dat is toch niet goed. ik heb zelf ook gevoelige huid maar die is minder geworden toen ik minder scrubte ik scrub 1x in de 2 weken soms 1x per week als ik last van mee velletjes heb.
Je huid word juist gevoeliger als je zoveel scrubt want dan is er niks meer weg te scrubben!

ioon zei

Ik had mijn gevoelige huidje helaas al voordat ik de gezichtsscrub ontdekte.

Ik heb 't trouwens wel nodig zovaak anders zit mijn neus onder de zwarte puntjes. Bij mij valt wel degelijk om de twee dagen te scrubben maar je moet natuurlijk niet te hard handig zijn voor je gezicht, en daarvoor is deze scrub ideaal vind ik.

Maar uiteindelijk moet iedereen zelf bepalen wat goed werkt voor je eigen huid. Je kent 'm zelf als beste :)

Anne zei

Vrijwel geen meeëters, wauw!
Ik heb ook een redelijk gevoelige huid, en de scrub lijkt me ideaal :)

joyca zei

Heb jij wel is honing masker geprobeerd? Ik heb heel snel last van meeters etc en dat helpt het beste bij mij misschien tip voor jou maar goed dat het wel voor jou werkt!

ioon zei

Ja honing masker werkt ook wel maar toch niet zo goed als deze.

Misschien wel wat voor meiden die dit een te duur middeltje vinden. :D Binnenkort eens wat over plaatsen! Thanks

Bar zei

Ik ben dol op Aloë Vera en je neus is ook mee eter vrij? Dat is super geweldig! Ik ga dat product zeker uitproberen. Sla gelijk even de webwinkel op. Thanks!

The Secret Garden zei

klinkt goed Ioni!
als mijn scrub op is (heb nu een van het merk Bliss, kneiterduur trouwens, opwelling koop) koop ik deze!!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.