vrijdag 3 april 2009

Choco Mask - TheSecretGarden

Laatst vroeg Serena van TheSecretGarden aan mij of ik haar nieuwste maskers wilde uitproberen. En of ik dat wilde :D Heel graag dus!

Dus ontving ik afgelopen dinsdag het pakketje met het Choco masker, Dead Sea masker en Fruity Glow in nieuwe samenstelling (omdat ik de geur niet zo aantrekkelijk vond de afgelopen keer).

Ze had ook een 'mislukte' bubblebar toegevoegd. Ik vond 'm helemaal niet mislukt hoor, heb er heerlijk van genoten in mijn bad dat heel leuk knal roze werd! En nee, het gaf niet af aan het bad Serena :D

Goed, ik ging het hebben over het Choco masker dat ik in bad uitgeprobeerd heb. Echt, de ultieme bad ervaring is niet compleet zonder maskertje.

Als jullie willen lezen waarom chocolade zo goed is voor je huid verwijs ik jullie door naar het blog van Serena. Ze heeft er namelijk laatst een artikel over geschreven. Klik hier voor het betreffende stuk.

Ik heb het masker zoals normaal aangemaakt met twee eetlepels yoghurt. Omdat yoghurt wat dikker is heb je meer nodig om een lekker papje te maken dan als je bijvoorbeeld water of rozenwater gebruikt. Ik vind yoghurt en chocolade sowieso een goede combi en dat bleek ook in dit geval goed te zijn.

Het papje wordt heerlijk smooth, egaal, smeuïig. Eigenlijk krijg je zin om het op te eten in plaats van op je gezicht te smeren.



Dit is weer een masker dat je lekker hard kunt laten worden op je gezicht. Op het begin had ik een beetje branderig gevoel op mijn wangen en voorhoofd maar dit trok gelukkig snel weg. Ik was even bang dat het een allergische reactie ging worden maar na een twee minuten ongeveer was het gevoel weg en kon ik echt genieten van het masker.

Naderhand een ontzettend zacht gezicht. Veel minder mee-eters op mijn neusje, daar was ik erg blij mee.

Ik heb het masker dus goed gekeurd. Er zijn nog meer mensen die hun mening uit gaan spreken over dit masker maar ik kan me niet voorstellen dat ze negatief zullen zijn :D

Dus nu is het met smart wachten tot dit masker in de webshop staat :D

P.s. Zien jullie dat ik lach op de foto!? Heel erg mijn best voor gedaan hihi

13 reacties:

imlikeomg.com zei

Leuk zeg!

BeautyQueen zei

Lijkt mij een fijn maskertje

Nicky zei

heb je het ook niet héél even geproeft? dat deed ik wel mijn dat montange jeunesse-chocolademasker. het was nog niet eens zo heeel vies.

ioon zei

Haha nee niet geproefd. Ben veel te bang dat het dan heel vies is en de hele ervaring verpest (oftewel ik heb 't lef niet xD)

Nicky zei

oke. nou, als ik m eens probeer, ga ik m wel proeven dan. Misschien moet ik het tot mijn missie maken alle chocolademaskers te proeven!

En eens een tagger, altijd een tagger! ik tag op het moment dat je het niet verwacht...

The Secret Garden zei

superleuk Ioni!! en je ziet er echt uit om "op te eten" ;)

Maria zei

ooeeh, lijkt me een superfijn maskertje zeg!

Rose zei

Jammie, dat ziet er heerlijk uit (vooral zo rond etenstijd!)
Hihi, vind je lachfoto goed gelukt, een prima begin!

Amanda zei

Het klinkt zelfs heerlijk, chocolade met yoghurt!

Jeske zei

Oh super gaaf dat je zomaar wat mocht proberen. Dat lijkt me wel cool en tja... chocomaskers zijn natuurlijk heerlijk.

Marlinda zei

Het ziet er echt lekker uit! Net chocolade saus ofzo =P
Klinkt geweldig dat masker!
& ik kan je lacht zien hoor =)

Annemiek zei

Lijkt me lekker ;)

Ik heb ook het fruity glow masker.. en vind het geurtje idd ook niet zo lekker. Ik word er zelfs een beetje misselijk van maar ik word altijd overal misselijk van dus ik dacht dat het aan mij lag :P Maar ik ben dus niet de enige die het niet zo lekekr vind ruiken!

ioon zei

Nee ligt niet aan jou. Ik heb de nieuwe samenstelling nog niet uitgeprobeerd. Als het zover is kun je hier lezen wat ik er van vond :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.