dinsdag 28 april 2009

De markt

De markt, van alle markten thuis. Die kreet hangt meteen in mijn hoofd zodra iemand het over de markt heeft.

Afgelopen zaterdag moest ik er naar toe. Vooral omdat ik brood moest gaan halen voor de komende week. Normaal slaap ik graag uit op zaterdag maar mijn ouders waren al vroeg vertrokken naar Duitsland en ik moest de taak dus overnemen. Ik kon ook geen verstek laten gaan want mijn broer had al getwitterd dat hij zin had in broodjes, dus die moest ik dan toch wel gaan halen.

Tegenover onze markt-bakker 'het Stoepje' zit een soort van markt drogisterij. Het is er een puinhoop maar ze hebben allerlei soort scheermesjes, shampoo, haarstiekjes, sjaals etc etc. Ik haal hier altijd mijn sjaals voor in de winter en haarbanden voor in de zomer. Spot goedkoop allemaal uiteraard.

Nu was ik er gaan kijken voor een douche scrub, want ik heb nu wel de scrub van The Secret Garden maar helaas heb ik ook in mijn slaap mijn benen opengekrabt. Dus geen zoutscrub tot dat deze wondjes genezen zijn...

Ik vroeg de standhoudster of ze ook scrub had want ze had een aardige puinzooi gemaakt van de stalling. Ze ging meteen enthousiast aan het graven (letterlijk!) en plukte een Dove Douche Scrub uit de berg producten. Geweldig! Deze scrub lijkt op de Dove scrub die ik al een keer heb gehad (klik hier) maar volgens mij is deze net iets anders. Misschien een nieuwe uitgave, of juist een oudere...



Hij heet in ieder geval: Dove Gentle Exfoliating Body Scrub met Supreme Silk. Jaja dat beloofd wat, zo'n naam.

Oja, ik was €10,= kwijt voor deze twee tubes van 200ml. Volgens mij ben ik heel voordelig uit :D

Ik ga er vanuit dat hij net zo relaxed is als de vorige en jullie horen het wel over een week of twee :D

7 reacties:

Joyca zei

Leuke winkels zijn dat ik hou daar echt van. Ga liever altijd naar zulke dingen toe en dan graaien haha.

Lekkere spulletjes heb je gekocht heb zelf nog nooit scrub van dove geprobeerd!

Eline zei

Ik houd van dat soort kraampjes!

Marlinda zei

Dat is wel goedkoop!
Ik snuffel ook wel eens op de markt naar leuke beautydingetjes. Vaak een stuk goedkoper.

Gabriella zei

Het was wel goedkoop!!!

Ik hoop dat hij net zo relaxed is als de vorige!!!

Succes ermee.

Gr
Gabriella

Anoniem zei

Wow da's niet duur. Hopelijk is 'ie goed? Laat het ons weten eh :)

Dhini zei

Dat is goedkoop.

stefanie zei

hmmm die lijkt me erg lekker :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.