maandag 6 april 2009

UDPP

Na het lezen van meerdere recensies ben ik overstag gegaan en op zoek gegaan naar UDPP. Helaas is er nergens een verkooppunt bij mij in de buurt en heb ik niet genoeg tijd om half Nederland door te reizen. Lang leve Marktplaats dus :D

Op Marktplaats werd deze UDPP tweedehands aangeboden voor €15,= inclusief verzendkosten. De verkoopster, Joyca dus, die deze verkocht had 'm zelf één keer uitgeprobeerd maar helaas werkte hij voor haar niet. Nu hoop ik natuurlijk dat hij voor mij wel goed werkt!

Er zullen vast mensen zijn die nu zoiets hebben van 'Ioni, waar in godsnaam heb je het over'. UDPP is een afkorting voor Urban Decay Primer Potion. Een oogschaduw basis dus.



Voorheen gebruikte ik afwisselend de oogschaduw basis van de Hema en van Catrice. Beide deden hun werk wel een tijdje, maar niet de hele dag. De ene keer deed Hema het beter dan Catrice en de andere keer was het weer andersom. Omdat ze beiden toch wel aan het eind van hun latijn waren qua inhoud besloot ik voor de UDPP te gaan.

Ik heb het pakketje met inhoud zaterdag ontvangen en nog niet uitgeprobeerd. Ik zal jullie zeker laten weten hoe het bevalt over een tijdje. Ik ben heel benieuwd!

Wie heeft er ook UDPP? Of hadden jullie er nog nooit van gehoord?

Ter aanvulling: Rechts in het menu aan de zijkant kun je je aanmelden voor een e-mail notificatie. Je krijgt dan een berichtje als ik een update plaats. Voor de mensen die dat handig vinden :)

14 reacties:

Cindy zei

Om eerlijk te zijn heb ik er nooit van gehoort, maar hij ziet er echt stylish uit!

The Secret Garden zei

oooow gaaf! ben benieuwd wat je er van vind want heb er veel goeds over gehoord.

ps. ik heb je op mijn webshop gelinkd onder "choco dip" hope u don't mind! ik dacht zo promoot ik je blog ook meteen een beetje ;)

Joyca zei

Leuk dat ik je blog tegen kom haha.

Hoop indd dat het wel voor jou werkt!

ioon zei

Dat is toevallig zeg :D Ik zal je naam even vermelden en een linkje naar je blog

Joyca zei

Dankjewel.

Dat vind ik lief!
Ik lees hier wel wat je ervan vind dan!

Ik zet je bij mijn links op mijn site!

Gonny zei

Ik gebruik hem zelf ook en ben er helemaal weg van! Werkt (bij mij) erg goed, de hele dag blijft mijn oogschaduw op zijn plek zitten ^^

Dhini zei

Ik heb vaak gehoord en gezien op Youtube. Ze zeggen dat super goed basis is

Anoniem zei

deze schijnt zo goed te zijn!!

Anoniem zei

waa ik ben jaloers!

Veur zei

want it tooo!

Marlinda zei

Ik heb er veel goeds over gehoord, maar heb um zelf niet. Ik heb die van de Hema en vind die heel fijn.

Amanda zei

Ja, ik heb er bij Gonny over gelezen. Lijkt me goed spul. Ben benieuwd hoe het jou bevalt!

Senna zei

Ik heb er een van Too Faced en deze schijnt net zo goed te werken als deze HG van UDPP. Als hij enigszins op die van Too Faced lijkt dan zul je hier heel erg blij mee zijn. x

Anoniem zei

Nadat ik jaaaaaren eyebase van Guerlain heb gebruikt, was ik genoodzaakt iets anders te zoeken omdat ze ineens het product hadden veranderd.

Dat werd dus UDPP te bestellen in Engeland. Dit is het enige product dat voor mij werkt. Ik vind het echt een aanrader!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.