woensdag 22 april 2009

UDPP vervolg

Ja hier zaten mensen op te wachten he. Hoe bevalt de UDPP (Urban Decay Primer Potion.

Nou...

Ik heb eigenlijk niks te klagen over dit spul. Ik heb het in de meeste brede vorm van mogelijkheden uitgeprobeerd.

- Hele dagen werken, alles nog netjes op zijn plek.
- Middag wandelen in de zon, alles nog netjes op zijn plek.
- Dag rondrennen, alles nog netjes op zijn plek.
- Zenuw-slopende etentjes met de familie, alles netjes op zijn plek.
- Avond stappen (hoewel niet zo wild), alles netjes op zijn plek.
- Spelen met achterneef- en nichtje, alles netjes op zijn plek.

Ik denk dat het enige dat dit product niet kan hebben een fikse regenbui en zwemmen is want zelfs met flink zweten is mijn oogschaduw niet opgehoopt in mijn crease.

Dus de UDPP doet simpelweg wat het beloofd. Het houdt je oogschaduw echt de hele dag netjes op zijn plek.



Het enige vervelende is, vind ik. De maffe verpakking. Het heeft namelijk een zelfde soort opbrengkussentje als sommige lipgloss en ik vind dat helemaal niet bij je oog passen.
Wat ik altijd doe is met het kwastje iets op mijn vinger smeren en dan met mijn vinger het goed verdelen over mijn ooglid. Daarmee is het gelijkmatig en in alle hoekjes goed ingesmeerd.

Ook een nadeel, door de maffe verpakking kun je nooit gebruik maken van alles wat er in zit. Vroeg of laat hoopt zich een hoop van het product zich aan de zijkanten, of in de bocht op en daar kun je never en nooit met dat kwastje bij. Als het bij mij zover is zaag ik 'm gewoon open en doe het restant in een potje. Maar erg goed over nagedacht is er niet over de verpakking. In ieder geval, niet meer dan over de looks.

Al met al, voor de werking een dikke verdiende 10. Voor de verpakking helaas een 5. Ik vind het wel een aanrader, zeker voor mensen die moeite hebben om hun oogschaduw halverwege de dag bij te kunnen werken. Ik heb daar bijvoorbeeld zelden zin in :)

12 reacties:

Nicky zei

Zou het ook onder concealer werken? en niet in lijntjes gaan zitten enzo?

ioon zei

Hm in theorie zou ik denken van wel. Maar ik heb 't nog nooit uitgeprobeerd ofzo.

Anoniem zei

Aah fijn hoeveel kost dit spul? :p
Groetjes Frauke

ioon zei

Voor €19,= kun je een nieuwe op marktplaats kopen (ik weet niet of die verkoopster goed of slecht is.)

$17,= op de website van Urban Decay zelf. (Al weet ik niet of zij naar Nederland shippen?)

Verder uiteraard ook op ebay verkrijgbaar maar daarvan weet ik niet voor welke prijzen hij aangeboden wordt. :)

Anne zei

Lijkt me erg fijn :)
Ik geloof dat ik ooit een artikel tegen ben gekomen over 'hoe alles uit je UDPP te halen' of iets dergelijks, maar ik zou helaas niet meer weten waar...

Benthe zei

Ik las vandaag ergens op een blog, weet niet meer waar, dat er nu een nieuwe verpakking is/komt, met een schuin borsteltje zeg maar, zodat je er veel meer kan uitkrijgen!

ioon zei

Ja dat had ik ook gelezen. Hoewel ik niet denk dat het heel veel gaat schelen, maar in ieder geval iets en dat is al wat :D

Eline zei

Klinkt best fijn! Ik heb bijna nooit oogschaduw op, vooral ook omdat het er altijd zo snel afgaat. Maar dit zou dan wel kunnen helpen

Annemiek zei

haha, zenuw-slopende etentjes :p

maarrrr kun je misschien ook laten zien op je hand of de kleur van je oogschaduw mooier word? daar ben ik nog wel erg benieuwd naar!

Maaike (Honestbeauty) zei

Je kan het laatste uit je potje halen door het even in een kom met warm water te leggen. Dan 'smelten' de randjes naar beneden en zit je onderkant weer wat vol en kan je borsteltje eraan.

BeautyQueen zei

De verpakking lijkt mij inderdaad onhandig, maar wel mooi!

Anoniem zei

Die wil ook nog kopen <3

Liefs, Lilia.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.