maandag 30 maart 2009

Bestelling al binnen!

Dit weekend was wederom, erg druk. Op de een of andere manier heb ik het in 't weekend altijd veel drukker dan door de weeks.

Afgelopen weekend hadden we de 19e verjaardag van mijn schoonbroertje. Daarvoor ben ik vrijdags nog met een vriendin de stad in geweest om een lekker luchtje (zijn eerste luchtje) te kopen. Erg leuk om te doen en hij was tevreden over onze keuze.

Maar dus het hele weekend bij mijn schoonouders doorgebracht en toen ik gisteren weer thuis kwam kreeg ik meteen geschreeuw van mijn moeder, ik denk dat mijn broertje iets uitgevreten heeft in het weekend en dat mevrouw het op mij moest afreageren... Nog maar 25 dagen ;)

Goed nu het leuke :D Ik heb mijn Boozy-shop bestelling van afgelopen donderdag avond al binnen! Ik had al via het forum van MissLipgloss te horen gekregen dat het vrijdag verzonden was en waarschijnlijk zaterdag binnen zou komen.

En YAY! Het was binnen!

Het was erg leuk ingepakt. Het voelde weer al een cadeautje en maakte de avond na het geschreeuw weer wat beter :D


Meteen alles uitgeprobeerd natuurlijk. En heeeerlijk! Het ruikt echt naar Dr.Pepper hmmm

Morgen komt de inhoud van mijn bag. Ook ik ben getagd door Maria van BeautyBoutique. Een leuke tag vind ik :D Dat komt morgen dus :D

11 reacties:

Anoniem zei

Wat jammer van dat geschreeuw, maar gelukkig zijn er beautyproducten om je weer blij te maken :). Hou zelf ook ontzettend veel van pakjes krijgen, vooral als ze zo lief zijn ingepakt. Ik heb zelf geen lipsmackers, en ik vroeg me echt af: werken die dingen nou echt verzachtend, of is het gewoon leuk om te hebben?

Maaike zei

Hee, wat leuk om dit terug te zien :D!
Merci nog!

@Zuleika, ze werken ook verzachtend hoor! Maar ze zijn voornamelijk heeerlijk van smaak en super leuk om te hebben haha.

The Secret Garden zei

ik heb sinds kort de follower knop gevonden en nu zie ik lekker snel als je weer wat nieuws hebt gepost! :)

supersnel joh! en wat mooi verpakt. Oeh ik wil ook weer de Dr. Pepper!! :( goede herinneringen.

Jeetje wat komt je verhuizing al snel dichtbij Ioni! spannend hoor. Je moeder zal je vast missen en alleen maar lief doen als je dan weer eens langskomt ;) moeders soms he??

Maria zei

waaa, i looooove boozyshop. Vooral dat maaike ze zo leuk inpakt gnagna. Leuk dat je met me tag wilt meedoen Ioni.

Dhini zei

Leuke verpakking

Anoniem zei

Wat leuk ingepakt! Maar ze verzenden zeker niet naar België eh?

ioon zei

@Serena: Ja moeders halen het bloed onder je nagels vandaan. Gelukkig zijn we nooit lang boos op elkaar :D

@Steffi: Jawel! Ze versturen ook naar België. Wel iets meer verzendkosten...

Sanne zei

Wat een snelle reactie van jou!
Jij hebt trouwens echt ontzettend veel schoonheidsproducten!
Theorie waarom het in het weekend drukker is: omdat je dan minder vast zit aan tijden en een lijst met dingen af moet werken, terwijl je doordeweeks precies weet wanneer je wat moet doen. Dat is overzichtelijker en dus heb je het idee dat je het minder druk hebt.

Groetjes!

Marlinda zei

Lipsmackers zijn hip! xD

BeautyQueen zei

snelle service van boozyshop! Ik wil ook zo graag lipsmackers. Moet dus nog even langs de kruidvat.

Mademoiselle zei

Bah, dat is ook niet leuk thuiskomen met dat geschreeuw. Vat het maar niet te persoonlijk op, je moeder zal het vast niet zo bedoeld hebben. ;)

Wat een leuk pakketje van Boozyshop! Mooi ingepakt ook!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.