maandag 9 maart 2009

TSG Bath Tablet Orange&Grapefruit

Mijn vriend en ik waren vandaag (zondag) gaan wandelen. Dit nemen we onszelf vaak voor maar uiteindelijk heb of ik geen zin meer, of meneer is te druk aan het werk en blijven we alsnog thuis zitten. Nu moesten we wel naar buiten, want er moesten brieven op de post en omdat het zonnetje toch scheen hebben we een rondje rondom het dorp gelopen, langs wat boerderijen en weilanden.
Ik vond achteraf dat ik wel een beloning verdient had daarvoor. (Ik ben heeeel goed in excuses verzinnen om mezelf te verwennen.) En mijn beloning was: in bad liggen met een Bath Tablet van TheSecretGarden. En daarom ook nu, de review!

Product: Bruistablet voor in bad
Merk: The Secret Garden
Prijs: €1,50 voor 2 tabletten
Inhoud: 1 tablet á 25 gram
Winkel: Online te bestellen bij TheSecretGarden




Wat zeggen ze zelf:
Verwen uzelf in een heerlijk verkwikkend warm bad met een bruisende Orange & Grapefruit Bath Tablet. Droom weg tussen fris fruitige geur van rijpe sinaasappels en sappige grapefruits terwijl u geniet van de verzorgende werking van zeezout, sheabutter en zoete amandelolie. Deze ingrediënten reinigen de huid en maken het zacht en soepel.

We hebben deze Bath Tablets gegeurd met etherische oliën van zoete sinaasappel en grapefruit. Deze opwekkende combinatie heeft een reinigend en positief effect op zowel lichaam en geest. Ze staan erom bekend negatieve gevoelens en depressies los te laten en zorgen voor meer energie en pit!

Gebruiksaanwijzing:
* Sluip de badkamer in en doe de deur op slot.
* Vul uw bad met heerlijk warm water
* Laat naar wens 1 of meerdere Bath Tablets in uw bad vallen
* Laat uzelf in het bad glijden en....ontspannen en genieten maar.....!

Wat een super leuke gebruiksaanwijzing. Ik ben zelf met veel bombarie in bad gaan liggen, om er voor te zorgen dat het hele huis weet dat de badkamer enkele uren van mij is.

Geur: Ik kan uit de geur niet echt duidelijk sinaasappel en/of grapefruit halen. De geur is wel fris en zoet. Duidelijk een fruit zoet en geen bloem zoet.

Gevoel:
Een wow momentje. Wat bruist dit tablet flink, en dat voor deze grootte. Ik heb ook tabletten van Kneipp en die bruisen niet zo hard als deze.

Ik heb één tablet in het bad gedaan. Deze heb ik in mijn klungeligheid bij het uitpakken door de midden gebroken en één deel ging onder mijn rug liggen en het andere deel onder mijn benen. Heerlijk die belletjes! Je merkt ook vrij snel dat er sheabutter en olie in het tablet zit. Mijn huid voelt na een tijdje helemaal glad en soepel aan.

Het laat wel een vettig laagje na op je huid. Ik heb dit altijd na het badderen en scrub me daarom altijd als ik uit bad kom. Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen, bijvoorbeeld met een droge huid, dit heerlijk vinden. Ik kwam in iedergeval helemaal ontspannen en schoon uit mijn badje.

Uiterlijk:
Het tablet is plat en rond. (ja logisch denk je) De kleur is licht oranje/geel met roze. Voor een bad tablet best mooi eigenlijk. Het heeft geen verpakking als in een doosje of zo dus dat is niet te beoordelen.

Cijfer: 7,5/10

Waarom: Ik had een sterkere (identificeerbare) geur verwacht maar het was desondanks geen onaangename geur. Het bruisen lag ik echt van te kijken, heerlijk!

9 reacties:

Anoniem zei

Nice! Ik heb nu ook zin in om in bad te liggen, maar moet leren helaas haha

Anoniem zei

hmmm, na dit review wil ik ook in bad gaan liggen.. maar ik moet ook al (eigenlijk) huiswerk maken
xx

Nicky zei

Ik wil ook een bad...

MissEvie.nl zei

Leuke aanleiding om dit review te schrijven hihi! :)

Senna zei

Had ik maar een bad... :-(

Anoniem zei

Hmm, lekker zo'n warm bad. Je brengt me op ideeën . . . ;)

Anoniem zei

Dat klinkt goed! Maar helaas heb ik geen bad...

ioon zei

Wat jammer dat zoveel mensen geen bad hebben. Ik moet de mijne over een paar maanden ook opgeven omdat ik ga verhuizen :(

Anoniem zei

Ik hou van bruisballen en van een bad!
Tijdens de week zit ik op een studio, en daar heb ik ook geen bad :( ben ik altijd blij dat ik naar huis kan voor mijn bad! hihi :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.