donderdag 5 maart 2009

Award

Door verschillende mede-bloggers heb ik de Unique & Chic award gekregen. Ontzettend leuk en lief!



Ik ga 'm helaas niet volgens de regels doorgeven. 10 mensen zijn er veel! En zowat iedereen heeft 'm ondertussen gehad. Ik volg een hele hoop blogs, en ik vind ze eigenlijk allemaal uniek en sjiek! Ik vind het geweldig dat iedereen in eigen stijl schrijft over producten. Hoe de één helemaal weg kan zijn van iets dat de andere helemaal niks vindt.

Ook vind ik het super leuk om over nieuwe webshops te lezen en over mooie make-up die ik niet kan betalen haha. Of alle EOTD's! Die beneid ik ook altijd haha want ik kan mijn ogen maar niet zo mooi opgemaakt krijgen. (boehoe)

Dussss geen award om verder te geven maar hierbij wel een compliment naar alle bloggende meiden die ook hier berichtjes achter laten, want jullie blogs bekijk ik sowieso!

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.