zaterdag 7 maart 2009

Award

Van Evi heeft op haar blog lovetomakeup award uitgereikt aan mede-bloggers.
Ik heb die van "Leukste Reviews" gewonnen. Daar ben ik ontzettend blij mee want ik vind het een groot compliment.

Tegenover deze awards stond een uitdaging. Er werd namelijk van ons verwacht om in gepaste galalook op onze blogs te plaatsen. Ik had helemaal over deze uitdaging heen gelezen totdat ik het filmpje van Serena zag op haar blog. En ik moest natuurlijk ook iets doen!

Nu ben ik wat betreft kleding niet echt een meisje-meisje. Ik droeg op 7 jarige leeftijd voor het laatst jurken en met een uitzondering op mijn 11e als bruidmeisje is het daarbij gebleven. Zelfs naar mijn eigen eindexamen-gala ben ik niet in een jurk gegaan. Ik heb me er nooit zo prettig in gevoeld als maatje meer.

Maar gelukkig bood Evi zelf een goeie oplossing. Een collage maken van mijn droom gala-look. En dat heb ik gedaan. Ik ben gaan rond internetten en alle jurken gaan bekijken. Mijn ideale jurk kwam ik pas na een tijdje tegen. Ik hou niet van teveel frutsels maar wel van stijlvol dus het werd deze rood met witte klassieke jurk. De jurk moest voor mij ook niet teveel op het lichaam zitten omdat dat niet bij mijn figuur zou passen.

Leuker vond ik het nog om te zoeken naar mooie schoenen. Die had ik dan ook snel gevonden. Ook vond ik dat er een sjiek tasje en sieraden behoorden. En als laatste een prachtige tiara. Iets wat ik vrij Amerikaans vind, maar wel o zo schattig om te zien :D

Dus zie hier:
Mijn ideale gala-look!



Wat vinden jullie er van?

6 reacties:

Anoniem zei

Echt een hele mooie jurk!
Die schoenen zien er ook lovely uit!
Jammer dat je niet het hele plaatje kan zien!
De tiara is nu namelijk niet zo goed te zien.

ioon zei

Dankjewel voor de opmerking! Het plaatje was schijnbaar te groot voor deze layout. Ik heb 'm aangepast!

Anoniem zei

Ah, wat een droomjurk! Zelfs al ben ik geen jurkenmeisje, ik zou daar toch graag eens in rondlopen. :D

ioon zei

Haha dat had ik dus ook. Het is altijd mooi om te dromen he ;)

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Hihi, ik ben ook geen jurkenmeisje maar deze jurk is toch wel heel mooi. Ik heb eigenlijk het omgekeerde dan wat jij hebt: Ik ben juist een bonestaakje, en daarom draag ik geen jurkjes enzo; dat zie je aan alle kanten botten uitsteken.

The Secret Garden zei

jeetje wat een praaaaachtige jurk! zo chic!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.