dinsdag 10 maart 2009

Ziek

Ik had eigenlijk vanalles gepland voor vandaag. Ik ging swatches maken van mijn EverydayMinerals oogschaduwtjes, ik ging een voor en na foto maken van de mint correcter. Ik was van plan om stash foto's te maken want daar wordt het ook weleens tijd voor....

Ik heb weer een nieuwe scrub uitgeprobeerd, waarvan ik nog niet eens verteld heb dat ik 'm gekocht heb! En altijd als ik iets gepland heb, komt er iets tussen...



Het begon gisteren met keelpijn en langzaam breidde het zich uit tot een stevige migraine met veel gesnotter en gehoest. Na aandringen van vriendlief hebben we mijn temperatuur opgemeten en inderdaad, koorts. Ik heb echt een hekel aan ziek zijn, ik vind het verschrikkelijk om me ziek te melden en daarmee anderen op te zadelen met het werk dat ik niet kan doen...

Ik mocht dus vanochtend niet gaan werken van vriendlief, ik wilde eigenlijk wel. Ik moest in bed blijven en dat heb ik dan ook maar gedaan. Welliswaar wel met laptop zodat ik een beetje blogjes kon lezen en series en films kijken. Ik voel me nu stukken beter dan gisteren avond maar heb niets om te uploaden voor jullie :(

Ik ga morgenochtend tijd voor jullie maken en dan komt er weer een update! Tot dan laat ik me maar verwennen op bed :D

Liefs,
Ioon

Oeh nog twee aanvullingen...

Serena super bedankt voor je sample van de Solid Lotion Bar, hij doet echt wonderen voor mijn schrale neus! Ik heb echt ontzettend veel zitten snotteren vandaag, en zitten smeren met de lotion bar en mijn neus is nog heel. Ik ben helemaal gelukkig.


De tweede aanvulling. Dit is mijn 50e bericht op mijn blog. Yay! Jammer dat het zo'n suf berichtje moet zijn...

9 reacties:

Anoniem zei

proficiat en veeel beterschap!
ps wat voor werk doe je?

ioon zei

Dankjewel :)

Mijn bijbaantje is huishoudelijk medewerker bij de thuiszorg. Ik kom dus bij oudjes en zieke mensen thuis om daar schoon te maken, boodschappen te doen, de was te doen etc. Meestal voor zo'n 3 á 4 uur.

Prettige bijbaan vind ik, maar ik vond het nu moeilijk om zo'n man te laten zitten in een vies huis maar ja ik wil hem natuurlijk ook niet aansteken met mijn griep.

Anoniem zei

Heel veel beterschapjes!!
Liefs Suzan

Anoniem zei

Veel beterschap.

Ja, dat klopt als gepland ben, dan loop wat anders. Bij mij ook! In gedachte wil dit..dit en in werkelijkheid word teleurgesteld dus nu probeer ik niet plan te maken.

Anoniem zei

Aw, wat zielig! Beterschap, ik hoop dat het gauw over is! En ook gefeliciteerd met je 50e berichtje. Ik heb er nu, eh, 5 ofzo :P

The Secret Garden zei

BETERSCHAP en GEFELICITEERD met je 50e berichtje Ioni! En ben blij dat mijn massage melt / solid lotion bar helpt bij je :D

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je 50e berichtje!
Suc6 met beter worden!

MissEvie.nl zei

Beterschap! Ben benieuwd naar al je nog komende berichtjes :)

Anoniem zei

aah heel veel beterschap meid! (en yay gefeliciteerd met je 50e post ;-)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.