maandag 2 maart 2009

Zeepmakerij stukje verwijderd

Hoi mensen die mijn blog lezen,

Ik heb het stukje over Zeepmakerij / Gioia made soap zojuist verwijderd van mijn blog omdat er allemaal rare dingen spelen opeens.

Eerst ontvang ik een e-mail dat een review niet op prijs gesteld wordt en dat ze het niet eens zijn met bepaalde dingen die ik schreef over hun webshop. Dit heb ik vervolgens allemaal verwijderd en beloofd om geen review te plaatsen om mijn blog.

Vervolgens wordt er nu gezegd, via via, dat ik onder een valse naam negatieve uitingen gedaan heb over de Zeepmakerij. Ik wil bij deze duidelijk maken dat ik dat NIET ben en dat ik nog nooit onder een valse naam iets geplaatst heb. Ik kom altijd eerlijk uit voor mijn mening en ik schaam me echt niet om daar mijn naam bij te plaatsen.

Ik vind het ontzettend jammer dat dit zo moet gaan en het heeft mij enorm gekwetst. Mijn vertrouwen in dit wereldje is nu behoorlijk gedaald, vooral als ik achter mijn rug om ergens van beschuldigd word.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit absoluut niet leuk vind allemaal want ik maak dit blog met al het goeds in mijn hart en tot nu toe met veel plezier. Ik zit hier niets te schrijven om mensen te kwetsen of op een verkeerd been te zetten.

Liefs,
Ioni

15 reacties:

Anoniem zei

Jemig zeg, de wereld gaat er niet echt op vooruit.. Pff stelletje oplichters! Ik geloof ook echt niet dat jij dat gezegt hebt hoor, en als ik een bedrijf was zou ik een review juist op prijs stellen!

x Martine

Anoniem zei

Nou dat is erg zeg, want ik heb niet je blogje gelezen! Was echt nietsss mis mee. Ik heb zelfs op hun website rondgeneusd en ik wilde wat gaan bestellen. Kom ik even terug op jou website om je te bedanken dat je over deze website heb geschreven, want ik hou van dat soort dingentjes. Maar nu ik dit lees bestel ik niet bij hun, gewoon ronduit kinderachtig, bedoel jij hebt al besteld bij hun en door jouw blogje zouden meer mensen gaan bestellen en ik was daar 1 van. Trek je het niet aan hoor lieverd, ga lekker door met wat je doet!

xxx bar.

Anoniem zei

Ik bedoel ik het NET je blogje gelezen over de zeepjes

Anoniem zei

Beste Ioni,

Hier Kelly van Beautyblush. Mega leuke website!

Ik vind het naar voor je allemaal. Ik haat het als mensen mensen gaan beschuldigen die niks hebben gedaan. Ik heb zelf een heel gevoelig persoon, ik kan me best voorstellen hoe jij je nu voelt, want zo iets is echt niet leuk!

Heel veel sterkte, wij steunen je!
Met vele liefs, Kelly.

ioon zei

Dankjulliewel voor deze lieve berichten. Het doet me goed om dit te lezen :) Het was toch allemaal een beetje een klap in mijn gezicht...

Anoniem zei

heeej,
ik had ook net dat andere logje gelezen. Raar zeg dat het nu allemaal zo gaat. Was al van plan daar iets te bestellen als ik jouw reviews van de producten had gelezen.. maar kweet niet of ik er nu nog wat van wil zo.. xx

Sharona zei

Ik geloof je ook hoor! Die mensen die dat gezegt hebben..

xx
www.beautygoods.blogspot.com

The Secret Garden zei

wat een rot opmerking zeg, en zo onwaar! ik geloof je Ioon, laat je dag hier niet door verpesten ok? xx

Anoniem zei

Nou ja wat stom joh! Een positieve review is toch juist goed voor een bedrijf. En daar komt bij dat de zakenwereld maar tegen kritiek moet kunnen hoor of het nu positief/negatief is. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent meid!

ioon zei

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik laat me ook zeker niet zomaar afschrikken :D

Vandaag nog even bij mijn vader nagevraagd of ik iets wat in de richting van smaad kwam deed en hij zei ook dat als ik me bij mijn ervaringen hou en niet zomaar stel dat iets slecht is, ik geen smaad schrijf.

Ik weet wel dat Zeepmakerij mij kwijt is als klant en dat is meer jammer voor hen, dan voor mij.

Anoniem zei

Naja zeg!
Ik snap 't echt niet hoor, 't is toch altijd publiciteit? En nog positief ook!
Trek je er niks van aan meis, lekker door blijven schrijven!

xx Miss Funky

Anoniem zei

Wat vreemd! Ik heb (helaas) je review niet gelezen.

Doe gewoon je ding!

ioon zei

Jullie bericht is verwijderd.

Jullie hebben toentertijd helemaal niet aangegeven wat er aan de hand was. Vervolgens gingen jullie ontzettend overdreven reageren en nu gaan jullie mij een beetje zitten beschuldigen van dingen die je in een eerste mail al had kunnen vertellen en dan had ik gewoon heel simpel een oplossing daarvoor gevonden.

Om nu, bijna een half jaar later nog eens een bericht achter te laten vind ik erg raar. Maar ik vond dan ook al dat gedoe al heel raar.

Jullie hebben heel duidelijk laten weten dat jullie niet wensen dat er nog verder over jullie geschreven zou worden dus waarom zou ik dan iets schrijven over een gratis zeepje? Ik heb beloofd niks meer te schrijven na dit gedoe en daar hou ik me dan ook aan.

Ik hoop dat jullie (of jij) wegblijven van mijn webblog want ik zal eerlijk zeggen dat jullie ongewenst bezoek zijn.

P.s. Ik hoop dat je beseft dat je door je eigen gedrag klanten misgelopen bent. Ik weet dat je mij daarvoor de schuld geeft maar eigenlijk ligt die schuld bij je eigen overdreven reactie die helemaal niet nodig was geweest.

Catootje zei

Beetje laat, maar ik lees het nu pas. Ik kan maar 1 ding zeggen: 'breek me de bek niet open...'. Laat je niet gek maken door deze hysterica. Ze kan er blijkbaar niets aan doen. ;)

ioon zei

Bedankt je voor reactie Catootje.

Ik besef des te meer dat dit gebeuren niet aan mij lag, toentertijd twijfelde ik er aan maar door meerdere reacties van personen weet ik beter :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.