vrijdag 13 maart 2009

De verleiding...

Toen ik vorige week boodschappen ging halen voor het etentje bij mijn broer kwam ik weereens langs een bak met 35% artikelen bij de Albert Heijn. Ik heb een passionele haat/liefde verhouding met de aanbiedingen bakken bij de Albert Heijn.

Ze plaatsen ze ook zo praktisch, precies op het pad naar de kassa als ik eigenlijk al klaar ben. Vervolgens plakken ze gigantische stickers op de producten, waardoor ik meteen zie dat ze in de aanbieding zijn. En aanbiedingen roepen mijn naam altijd.... Het is heel erg maar als iets afgeprijst is kan ik het bijna niet laten liggen. Mijn gedachtegang is dan 'ag afgeprijst, dan kan ik het makkelijk een keer proberen'. Het stemmetje: 'maar je hebt thuis nog zoveel halve producten' wordt snel de mond gesnoerd want het is AFGEPRIJST!

Ik kocht dus Nivea Lotus Peeling. En ondanks dat ik het niet nodig heb, het eigenlijk had moeten laten liggen, ben ik wel heel benieuwd naar dit product. Ik heb nog nooit een douche peeling gebruikt, er zelfs nog nooit van gehoord. Dus benieuwd benieuwd, maar nog niet geprobeerd.



Een dag later ging ik met een vriendin 'even' naar het kruidvat voordat we capuccino gingen drinken. Ik moest nog wattenschijfjes hebben en handcreme. Uiteindelijk heb ik twee baby badproducten gekocht van Kruidvat eigen merk. Het zemelenbad, iemand enig idee wat zemelen zijn?, en een eucalyptus bad. Dat laatste kan ik nu met mijn gesnotter wel gebruiken.

Maar wat vergat ik nou weer bij het Kruidvat... de handcreme. En die heb ik zo hard nodig! Mijn bijbaantje is schoonmaken bij mensen. Lekker met mijn handen in de schoonmaakmiddelen en zo mijn handhuidje (en nagels) verpesten. Ik zou eigenlijk met handschoenen moeten werken maar ik vind die krengen irritant en voor de helft ben ik allergisch.
Maar gelukkig had ik nog tijd voor het werk om even snel bij de drogist op de hoek binnen te lopen. Daar de handcreme gevonden in een handig klein tubetje, past mooi in mijn tas en meteen ook nog maar een Dagelijkse zacht Scrub meegenomen, van Sanex.

Dus wat had ik in één week eigenlijk moeten kopen: handcreme en wattenschijfjes en ik kwam thuis met 4 producten die ik eigenlijk had moeten laten staan. Maar ag, het zijn gelukkig geen truitjes van €50,=

De reviews komen zodra ik alles uitgeprobeerd heb :D

5 reacties:

Anoniem zei

Ben benieuwd ook naar Nivea Lotus Peeling

Nicky zei

hihi, dat heb ik nou ook vaak.

Zemelen zijn dingen die een paard eet! dacht ik!

Anoniem zei

Zemelen bad? Waar is dat dan goed voor.. Ghehe! Ik herken het hoor, dingen kopen die er zo aantrekkelijk uitzien! (En dat terwijl je niet eens weet wat/waar het voor is!) Ik heb vandaag nog een product van Catrise gekocht voor 0,50 cent. Maar wat het dan ook mag zijn en waarvoor ?

x Martine

Anoniem zei

Hahaha, grappig artikel :P Leuk geschreven.

Anoniem zei

Heel herkenbaar ;aa

xx Lilia

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.