dinsdag 24 maart 2009

kleine writersblock

Ik heb last van een kleine writers-block. Oftewel, er komt niets uit mijn vingers.



Ik hoopte vandaag een post te kunnen plaatsen van een nieuwe bestelling bij een webshop waar iemand me over e-mailde maar helaas werkt het bestelsysteem van die webshop niet zo goed dus kon ik nog niet bestellen.

Ik heb de eigenaresse er uiteraard over gemailed, maar vooralsnog geen reactie. Hopelijk wordt het snel opgelost en kan ik weer iets leuks bestellen :D

Ik ga ook binnenkort nieuwe dagcreme kopen. Ik wil graag de dagcreme van Kneipp omdat de bodylotion me ontzettend goed bevalt. Ik heb deze creme wel al gevonden op drogisterij.net maar ik haal 'm liever bij Kruidvat ofzo. Daar heb ik 'm helaas nog niet gevonden. Ook weer een e-mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor of ze deze in het assortiment hebben. Ik ga morgen ook nog even kijken bij 'ochelle, misschien dat zij 'm in de schap hebben staan.

Ook kijk ik erg uit naar de samples van de nieuwe gezichtsmaskers die Serena me gaat opsturen. En naar de verbeterde badtablet. Echt leuk dat ze mijn kritiek tot zich genomen heeft (ik vond de geur niet zo sterk) en deze probeert te verbeteren. Toppie!

Verder moet ik stiekem nog een hoop doen voor de verhuizing zoals inpakken, de keuken betalen, energie aan laten sluiten, het contract voor de vloer opsturen. Het ligt maar te liggen en ik begin er maar niet aan. Slecht eigenlijk. Maar deze week gaat dat wel allemaal gebeuren, anders geef ik mezelf een schop onder de kont.

Vandaag (als ik dit typ eigenlijk morgen) heb ik een drukke dag. 's Ochtends werken en 's middags vrijwilligerswerk doen. Hopelijk komt er dan vanavond nog een leuke update voor jullie :D

5 reacties:

Anoniem zei

daar heeft iedereen wel eens last van ;-) heb jij dat kleimasker wel eens geprobeerd van the secret garden? ik heb die besteld, ben benieuwd!

Anoniem zei

Ooh wat vervelend! Wel leuk dat je vrijwilligerswerk doet!

Anoniem zei

Ik lees dat je gaat verhuizen...oh wat heerlijk zeg! En ik denk dat we dat allemaal wel hebben, dat je niet weet wat je moet schrijven. Komt vanzelf wel weer.

xxx Bar.

Anoniem zei

Ik ook

ioon zei

@Eef: Ja die heb ik gebruikt, zelfs een stukje over geschreven: http://esthetiek.blogspot.com/2009/03/purifying-clay-mask-van-secret-garden.html

Ik vind 'm heeeeeeerlijk! Gisteren nog opgedaan en ontzettend van genoten :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.