zaterdag 7 maart 2009

TSG bestelling nr. 2: "Het Vervolg..."

Donderdag avond toen ik thuis kwam lag er een pakketje bij mijn postvakje. Mijn broertje, een nieuwsgierig mens, wees mij er meteen op. Hij wil dan graag weten wat er in zit en wil er dan ook bij zijn als ik het open maak.

Ik zag meteen al dat het van The Secret Garden was, ik helemaal blij :D En meteen maar open maken. Het eerste wat mijn lieve *kuch* broertje zegt is: 'Het stinkt wel zeg'. Typisch mannen weer he, die kunnen de verschillende geuren niet van elkaar onderscheiden denk ik...

Het uitpakken van een pakketje voelt altijd als een cadeautje. Zeker als de verkoopster er nog iets extra's bij doet :D Dankjewel daarvoor Serena! Dat maakt inderdaad het rot gevoel van 'de andere zeepverkoopster' weer een stuk beter!

Nu hetgeen waar jullie natuurlijk op zitten te wachten... De foto's!


Op foto 1: De hele bestelling bij elkaar. Ik heb er een proefje van de Solid Lotion Bar bijgekregen, dat is het zilveren blokje. Het ruikt heerlijk vind ik! Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om hem uit te proberen maar zodra dat zover is, dan horen jullie het zeker.

Op foto 2: De Heavenly Hazel Coffee Soap. Ik vind deze echt geweldig goed ruiken. Ik ben een echte koffieleut deze zeep past dus goed bij mij. Ik heb de foto gemaakt met de zeep in mijn hand zodat iedereen goed kan zien hoe groot de plak is. Dit vind ik zelf vaak moeilijk in te schatten. Afmetingen en gewichten zijn niet voor mij weggelegd qua schatten :D

Op foto 3: Het nieuwe gezichtsmasker: Fruity Glow. Dit masker is voor een vette of vale huid en heeft een matterend effect. Ik kan bijna niet wachten om deze uit te proberen. Ik hou van maskers!

Op foto 4: Bath Tablet - Orange & Grapefruit. Zoals jullie denk ik wel merken ben ik een fruit liefhebber. Ik hou van de natuurlijke geuren van fruit, vooral omdat dit vaak heel fris is. Voor in bad had ik nog geen fruitgeuren. Ik laat uiteraard weten hoe dit bad tablet is!

Ik had ook een foto van de andere zeep die ik besteld had maar die is mislukt :( (de foto is mislukt, niet de zeep!) Dit was de: Citrus & Sage zeep. Ik kan hier geen linkje meer van vinden. Is hij uit het assortiment?

Voordat ik de zepen kan gaan gebruiken moet ik nog even shoppen naar zeepbakjes. Deze blijken wij helemaal geen in huis te hebben. De familie is te in ban van de vloeibare zepen denk ik...
Ik was al bij de Xenos binnen gelopen gisteren maar daar was helemaal geen zeepbakje te vinden! Alleen een schaaltje en die kan ik niet kwijt in de badkamer van mijn moeder.

Ook heb ik de nieuwe Coco Loco lipbalsem gekregen. Hij smeert goed! En handig in zo'n, hoe noem je dat? huls?. Hij is mee geweest naar school vrijdag en volgens mij voelt hij zich goed thuis in mijn schooltas ;) Mijn lippen waren gisteren erg tevreden in iedergeval!

Zo hopelijk maakt dit stukje het goed voor het gebrek aan een post gisteren :D Ik wens iedereen een heerlijk weekend toe. Het zonnetje schijnt hier dus ik denk dat wij dadelijk lekker gaan wandelen in de bossen!

11 reacties:

Anoniem zei

Leuk ik heb de Vanille lipbalsem! Smeert goed he!

Anoniem zei

de andere zeepverkoopster? Bedoel je Gioia? Wat is er gebeurd, dan?

ioon zei

Ik heb er een stukje over geschreven hier. http://esthetiek.blogspot.com/2009/03/zeepmakerij-stukje-verwijderd.html

Anoniem zei

leuke bestelling! die lippenbalsems wil ik ook hebben :P
xx

ioon zei

Jaa ik ben benieuwd naar de nieuwe smaakjes.

Nicky zei

Oh, die koffiezeep ziet er lekker uit! ik zou 'm zou opeten ;)

Tsja, 'die andere zeepverkoper' heeft z'n imago wel even flink verpest door zo onprofessioneel te doen hier.

Nicky zei

hihi, wat leukt dat je me volgt! als ik die feeds een beetje snap zet ik jou ook tussen mijne ;)

Anoniem zei

cooole bestelling!!

Anoniem zei

Dat klinkt als een geweldige bestelling!
Ben beniewd hoe je de rest van je bestelling vind!

The Secret Garden zei

wat leuk! kom nu pas thuis van een wild weekend (nou jaaaa valt best mee hoor) en lees dit net, superleuk! blij te horen dat je er tevreden mee bent Ioon en ben benieuwd naar je gebruiks ervaringen (krijgen we weer mooie foto's met het masker op te zien??) hihi! geniet er van.

Anoniem zei

Leuke bestelling zeg!
En de zeep ziet er echt heerijk uit.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.