donderdag 19 maart 2009

MissHelen Oogschaduw Duo: Soft Wet & Dry

Bij de comments van mijn Stash post liet Anne een reactie achter over de 'gouden' MissHelen palletjes. Ik heb toen gezegd er iets over te schrijven en bij deze :D

De palletjes zijn te koop bij de Hema. Hoe duur ze zijn, dat weet ik eerlijk gezegd niet meer want ik heb ze al een tijdje.

Deze gouden palletjes van MissHelen zijn 'Soft Wet & Dry Eyeshadow". Dat wil zeggen dat ze gemaakt zijn om zowel nat als droog op te brengen. Het zijn ook bolletjes in het palletje. Op het doosje staat dat ze Jojoba Olie in zich hebben en geen toegevoegde geur. Als je ze nat opbrengt valt de kleur iets anders uit dan als je ze droog opbrengt. Zelf doe ik oogschaduw altijd nat op, uitgezonderd van momenten dat ik me écht heel erg moet haasten. Je moet bij deze oogschaduw wel een goed nat kwastje hebben, dat komt denk ik door de olie die er in zit.

De nummers die ik heb zijn: 09, 11 en 15.



09 is een koperkleur, met bruin. De bruin heeft een hele lichte shimmer, de koperkleur iets meer. Ik heb de swatches in droog en nat gemaakt zodat je het verschil goed kunt zien.



De kleur vind ik het leukste. Licht en donker goud, ik vind dat leuke kleuren voor met het uitgaan of voor naar een restaurant.




Nummer 15 gebruik ik eigenlijk zelden. Ik heb best veel grijs en zilver kleuren maar uiteindelijk draag ik die maar weinig omdat ik het mijn gezicht zo nors vind maken. En ik kijk van mezelf al vrij nors doordat ik zo'n donkere wenkbrauwen heb en diepliggende ogen.

Hebben jullie deze palletjes al eens gebruikt en wat vinden jullie ervan?

11 reacties:

Anoniem zei

Mooie kleuren. Ziet er pigment uit

Anoniem zei

Huh!? Ik gebruik nooit oogschaduw nat. Weer een idee erbij dus!

Suzanne zei

Mooie kleuren! Ik vind ze droog mooier ^_^

Anoniem zei

mooie kleuren zeg! ik vind 11 heel mooi! heel mooi als het nat is, scheelt een hoop!

ik gebruik eigenlijk nooit miss helen!

ioon zei

Ik vind 11 zelf ook het mooiste :D

Anoniem zei

Leuke kleuren!
Vooral nummer 11.

Anoniem zei

Mooie kleuren! 11 is idd erg mooi

Anoniem zei

11 en 15 vind ik erg mooi! Mooie kleuren! Ga het misschien toch wel kopen, aangezien ze best veel pigment afgeven (had ik niet verwacht van Hema)

Anoniem zei

Super review! Met een nat kwastje aangebracht, ziet het er inderdaad erg mooi uit!

The Secret Garden zei

wat grappig, de ene keer vind ik zee nat mooier en bij een andere kleur weer droog mooier. Gaaf deze swatches!! best mooie setjes zeg, kan je ook lekker veel alle kanten mee op :)

Anoniem zei

Gave kleurtjes!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.