zaterdag 14 maart 2009

Nieuwe lay-out

Het is nu 2.52 uur 's nachts en ik ben net klaar met het uploaden van deze nieuwe lay-out.

Ik zal niet de schijn ophouden dat ik 'm zelf gemaakt heb of voor me heb laten maken. Ik heb 'm simpelweg van een website. Maar, toen ik deze lay-out zag, werd ik er meteen verliefd op! Ik moest en zou hem hebben.

Ik was de oude lay-out een beetje zat. Ik had die uitgekozen voor 'zolang', had eigenlijk ook niet verwacht dat ik überhaupt ooit bezoekers zou krijgen (altijd positief denken). En nu zag ik van de week ook nog dat de foto's niet in de lay-out pasten. Net zoals mijn twitter bannertje. Daar baalde ik ontzettend van.

Eerst ben ik gaan klagen tegen vriendlief, of hij niet het een en ander kon aanpassen. Dat kon hij wel maar natuurlijk pas morgen ochtend. Zolang wilde ik niet wachten en omdat ik toch nog wakker lag in bed, ben ik maar gaan googlen, zoeken en knutselen.

Helaas moest ik wel alle widgets weer opnieuw er op zetten. Alle linkjes zoeken. Gelukkig was ik zo slim om even een kopietje te maken van wat ik er eerst op had staan. Maar goed ook! Anders wist ik niet meer wie ik wel, of niet gelinkt had!

Dus nu, na 3 kwartier harde arbeid....

Het grote moment.....

Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?

18 reacties:

ioon zei

Het reacties plaatsen werkt weer! Bedankt Eef voor het melden!

Anoniem zei

Erg leuk!

Anoniem zei

erg mooie lay-out!! ik heb sinds gisteren ook een nieuwe, miss wil je even kijken?
liefs.

Anoniem zei

Leuke layout! lekker fris!

Anoniem zei

Oeh, mooie layout! Lekker fleurig! Ik vind hem heel erg geslaagd :)

Nicky zei

Hehe, ik kon al geen reactie plaatsen, en had geen tijd om te mailen!

Het is een veel leukere layout dan de vorige ;)

ioon zei

Hihi dankjewel! Ik wist helemaal niet dat je bij blogger zo makkelijk layout kon downloaden.

Je mint concealer is vandaag op de bus gegaan trouwens Nicky!

The Secret Garden zei

supersupersuper mooi Ioni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker fris en kleurig en gewoon HEEL ERG SCHITTEND!

Anoniem zei

Mooi layout

Kimberley zei

Wauw! echt heel erg mooi!

Anoniem zei

Leuke layout! Lekker lente-achtig!

ioon zei

Ja daar was ik ook wel naar op zoek. Vond deze zoooo mooi. Helemaal verliefd :D :D

Anoniem zei

Ik wilde ook veel eerder reacties plaatsen, maar hij deed 't idd niet :S nu wel gelukkig ;). Ik vind 'm lekker fris, alleen ik vind 't jammer dat t achtergrondje niet doorloopt. Maar veder vind ik 'm heel leuk :)

xx Lilia

Anoniem zei

Wauw! Echt super mooi!

Nicky zei

Thanks ioni! Als ik 'm binnen heb, en dat zal wel snel zijn, zal ik een ode aan jou plaatsen op mijn blogje ;)

Anoniem zei

Mooi hoor!

Ik moest ook even lezen voor ik je blog herkende!
Dat de reacties in een apart venstertje 'up-poppen' vind ik niet heel handig...

Groetjes,
Sanne

ioon zei

Vind ik zelf ook niet zo handig maar anders werkt het helaas niet met deze lay-out :(

Anoniem zei

fris zo groen :D past bij de lente!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.