dinsdag 17 maart 2009

Een kleine shopperdeshop

Ik moest vandaag even naar de apotheek om mijn Nuvaringen op te halen. Ik had ook een bon gehad van La Roche-Posay om een gratis proefsetje op te halen (ook bij de apotheek) dus ik was vandaag op de fiets gesprongen. Zeker geen straf om vandaag een eindje te fietsen want wat een lekker zonnetje!



Omdat ik toch bij de apotheek moest zijn, ben ik ook maar het Kruidvat binnengelopen. Ik kon het weereens niet weerstaan. Ik heb er rozenwater gekocht, voor de maskertjes van TheSecretGarden en ik zag in een koopjesschap (die ik van boven tot onder doorzocht heb) een goedje dat 'in de-tox' heet.

Het is een shampoo om je haren te reinigen bij 'product build up'. Hier heb ik al vaker over gelezen, onder andere op Serena's blog, en het schijnt dat gewone fabrieks shampoo restjes achterlaat in haar en hoofd huid. Dit spul, van Marc Daniels is gemaakt om dát uit je haar te reinigen. Je kunt ook je haar reinigen met behulp van appelcider-azijn.

Het kostte trouwens praktisch niks. Het was maar €1,= en daarvoor laat ik een (voor mij) nieuw product echt niet liggen. Ik ben erg benieuwd of het goed werkt en hoe het aanvoelt :D

Het rozenwater is te vinden in het gezichtsverzorgingsschap. Ik moest even goed kijken want er staat groot 'reinigingslotion' op. Daarvoor is het dus ook te gebruiken, een milde manier om je huid schoon te maken 's avonds.

4 reacties:

Anoniem zei

ben benieuwd naar dat rozenwater!

Nicky zei

Ik heb hetzelfde rozenwater als jij =D

Maar het stinkt! vind ik. Naja, het ruikt niet lekker.

Anoniem zei

en hoe is de shampoo?

ioon zei

Ik ga morgen nog even mijn vriend zijn haar ermee laten wassen en dan ga ik dit weekend een review schrijven! Ben er tot nu toe positief over :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.