woensdag 25 maart 2009

Kom maar op met je mening!

Ik vind het altijd heel leuk om feedback te krijgen op mijn blog. Natuurlijk iets minder leuk als het negatief is en leuker als het positief is maar ik probeer altijd alles zo goed mogelijk op te vatten, en ook iets te doen met de feedback.

Nu snap ik dat niet iedereen zomaar zijn of haar kritiek of mening gaat mailen naar mij maar ik ben wel heel benieuwd!



Zo zou ik graag willen weten of jullie nog iets missen op mijn blog, zijn er onderwerpen waarvan jullie meer willen horen zoals privé leven, werk, opleiding, meer make-up, meer beauty.

Zijn er dingen waar ik steken laat vallen bij mijn reviews, of maak ik gigantische taalfouten soms?

Ook leuke ideeën voor producten die je graag getest ziet worden door mij of leuke webshops die ik nog niet lijk te kennen.

Ik wil het allemaal weten! Dus brand maar los!

9 reacties:

Nicky zei

Ik heb eigenlijk niet iets groots om op je aan te merken, geen taalfouten ofzo! Ik ben zelf heel erg fan van reviews en doe-het-zelf-artikeltjes, dus die vind ik leuk om te lezen... en verder weet ik eigenlijk niks!

Anoniem zei

Euhm ik vind je reviews zeer goed
en uitgebreid
maar eerlijk gezegd vind ik persoonlijk en dit is gewoon mijn mening
de naam van je site niet echt aanspreken
Maar dat is ook maar mijn meninig
miss ben je er iets mee
Voor de rest doe zo voortt!!

Anoniem zei

Ik heb zo ook nergens iets op aan te merken; ik vind je blog heel leuk, lekker spontaan!

Als me iets invalt zal ik het je laten weten! :)

Anoniem zei

Ik vind je blog erg leuk. Duidelijke revieuws en vind het erg leuk om te volgen!

Anoniem zei

het blijf jouw blog en ik vind belangrijk dat je jezelf blijft geven daarin! hihi

Anoniem zei

Ik heb niks aan te merken op je blog. Zolang je je er zelf maar goed bij voelt dan blijven de mensen ook geboeit om te lezen :D .

Anoniem zei

Ik heb eigenlijk ook niks op te merken haha. Je schrijft leuk en tsja.. gewoon leuk lezen haha

ioon zei

Wat een lieve reacties! Jullie maken me helemaal blij :D

@Nicky: Na de verhuizing ga ik weer hobby-en in de keuken!

@Anoniem: De naam gaat uiteindelijk veranderen naar: Esthété (frans voor schoonheidsleer). En daar wil ik t.z.t. natuurlijk een mooie banner voor (laten) maken :D

@iedereen: Bedankt voor de complimenten!

Sanne zei

Simpel compliment maar toch:
Je hebt leuke foto's en plaatjes bij je blogs.
Dat doe ik eigenlijk veel te weinig.

Groetjes!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.