zondag 15 maart 2009

Stash aflevering 1: Oogschaduw

Ik was al een tijdje van plan om wat stash foto's te maken en donderdag heb ik er eindelijk tijd voor gemaakt.

Ik heb alleen foto's gemaakt van mijn oogschaduw stash. De rest komt later een keer, ik denk als ik verhuisd ben en alles uitgezocht heb. Nu slingeren er een hoop spullen door het huis omdat mijn moeder mijn nagellakjes leent, en vervolgens niet terug legt. En er ligt een deel foundation in de toilettas voor logeerpartijtjes bij mijn schoonouders. Geen zin om het nu bij elkaar te zoeken dus dat komt na de verhuizing :D

Dus de fotooos:



Dit is de hele stash. Het palletje rechts vooraan heb ik al heeeeel erg lang. Het is al 10 jaar oud en ooit 'gestolen' van mijn moeder. Het was het eerste palletje waarmee ik me ging opmaken. Ik gebruik het eigenlijk niet meer maar vind het gewoon leuk om te bewaren, nostalgisch :D

Het meeste gebruik ik mijn maxfactor duo's. De groene heb ik laatst in Polen gekocht, dat scheelde de helft van het geld! Ook gebruik ik de Quatro van Essence erg veel. Fijn om mee te nemen, 4 neutrale kleuren in één keer in de tas.

In het midden liggen mijn mac kleurtjes. Ik heb geprobeerd een mooie close-up foto daarvan te maken.




De kleuren zijn: Gold Dusk, Rose Gold, Dark Soul, Platinum, Silver Fog, Blue Brown, Sweet Sienna en Chocolate Brown.

Ik gebruik ze niet heel veel omdat deze kleuren zoveel pigment hebben. Logisch ook, het zijn pigmenten xD Maar ideaal voor het uitgaan vind ik, ook al doe ik dat niet zoveel meer...

Het was eigenlijk meer dan ik verwacht had. Toen ik alles zo neergelegd had dacht ik even van 'goh keuze genoeg eigenlijk' en toch telkens meer willen kopen... Vrouwen he ;)

15 reacties:

Anoniem zei

Die MaxFactor palettejes lijken me mooi :)

Anoniem zei

Wat vind je van het catrice duo?

ioon zei

Ik moet zeggen dat ik die bijna nooit gebruik. Opzich zijn het mooie kleuren maar ik pak 'm gewoon niet vaak, geen idee waarom.

Anoniem zei

Ja, nooit genoeg en altijd meer en meer hebben. En ik ook hoor!

Leuke oogschaduw stash

Anoniem zei

Nice stash! Wat vind je van de Miss Helen palletjes (in de 'gouden' doosjes), als ik vragen mag?

ioon zei

Vragen mag altijd. Ik zal er van de week iets over schrijven en wat swatches maken. Ik vind ze zelf best prettig namelijk.

Nicky zei

Mooie verzameling! veel neutrale tintjes ook, of niet?

Anoniem zei

mooie stash! die duo's van max factor; zijn die fijn?

ioon zei

Ik vind ze heel fijn. Niet super veel pigment maar ze blijven ontzettend goed zitten en het zijn mooie kleuren. Net weer wat anders dan in andere palletjes.

The Secret Garden zei

zo je hebt echt veel hoor! ik heb er maar 5 en dat hello kitty setje!

Anoniem zei

Zulke palletjes, met alles in één is inderdaad wel heel erg handig. Ik heb van die pigments ook Silver Fog en Chocolate Brown, en ik vind ze inderdaad érg opvallend, haha.

Anoniem zei

Je hebt voor elke dag weer wat anders :)

Anoniem zei

Je hebt echt veel! Ik zie dat je ook wat van Miss Helen/Hema hebt, zijn die fijn? Geven ze veel kleur af?

Anoniem zei

Vind dat palletje onderin (dat wat je van je ma gejat hebt haha) eigenlijk wel heel mooi. Zit een aparte kleur paars in. Zou je denk ik wel staan hoor..

Anoniem zei

ik vind palletjes een must :D dan kan je kiezen en combineren enz :p heel tof

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.