zondag 1 maart 2009

Getagd! Favoriete lipproducten.

Jaaa ook ik ben getagged/getagd/getaggerd (hoe de juiste vervoeging ook mag zijn) door Suzieblue!

En ik vind het een best moeilijke! Ik ben namelijk geen lipgloss liefhebber en heb dus alleen maar lipbalsems. Hoewel ik daar dan weer té verslaafd aan ben...

Dus hier mijn 6 favoriete lipproducten:

1.
Van 1-3-09

Mijn eigen lipscrub. Ik gebruik deze bijna dagelijks en ik vind 'm heerlijk. Hij is net zo goed als de dure lipscrub van Treat! Het haalt de velletjes weg en met de olijfolie verzorgt hij mijn lippen tegelijkertijd. Nadeel: altijd even goed roeren want olie gaat drijven.

2.
Van 1-3-09

Rosebud Minted Rose lipbalm. Deze heb ik nog niet zo lang maar smeer ik vooral 's avonds voor het slapengaan. Hij smeert makkelijk teveel en dat vind ik 's nachts wel fijn maar overdag niet zo.

3.

Mango lipbalm van TheBodyNeeds. Heeeeerlijk zoet en fruitig.

4.

Naranja vaseline balm van de Gal Collection. Mandarijnen geur. Deze heb ik ooit gekocht op het vliegveld van Alicante in Spanje. Het heeft SPF 4, ruikt lekker en smeert goed. Ik heb deze al 2 jaar en hij is nog niet half leeg. Ik gebruik deze ook weleens op mijn ellebogen en handen als ik geen handcreme bij me heb. Werkt ook goed :D

5.

Ice cream mint choc chip lipbalm, gekocht bij KissKissBangBang. Sinds ik gelezen heb op MissLipgloss dat je hem omhoog moet draaien en niet met je vinger moet dippen neem ik deze mee naar mijn werk. Ik doe schoonmaakwerk in de thuiszorg en dan wil je niet constant met je vinger in de lipbalsem zitten want dat is vies, zeker na het schoonmaken van wc's. Deze smeert lekker, ruikt niet echt naar mint choc chip maar ruikt ook zeker niet verkeerd.

6.

Mint lipbalm van The Secret Garden. Deze zit in mijn portemonnee want hij is lekker dun en klein. Hij smeert wat moeilijker maar heeft een krachtige mintgeur. Dat vind ik wel fijn als ik op feestjes ben en dan met mensen moet praten.

En dan tag ik... Kim van Hug a tree & Frauke van Makecupcake

Ik hoop dat jullie niet al getagged zijn! Het wordt natuurlijk steeds moeilijker haha

9 reacties:

Anoniem zei

Ohw wat leuk! ^^
ik was nog niet getagd door deze, dus als ik tijd heb ga ik 'm doen!
xx kim

Anoniem zei

je kan misschien een mailtje sturen naar de zeepmakerij om te vragen of de producten er zijn. misschien heeft ze haar webwinkel nog niet aangevuld aangezien het zondag is ;-)! je kan altijd proberen hé :D. hihi
en dan kan je nog altijd de vergelijking maken...

The Secret Garden zei

wooo ik sta gewoon tussen je 6 favo lipprodukten!! whoo whoo! :D leuke tag!

ioon zei

@Serena: Haha hij is ook relaxed! En ik denk als je ze in ehh hulzen stopt ze nog relaxter zijn want dan smeert ie denk ik beter.

@Steffi: Ik zal morgen even mailen en anders moet ik maar een weekje wachten ;)

Anoniem zei

Ik ben zelf ook helemaal fan van Gal Collection!
M'n moeder had een lange tijd geleden er ook eentje voor me gekocht, en ik vind 'm echt super ruiken & smeren!

Anoniem zei

Leuk dat je eigen scrub maken

Anoniem zei

wat cool dat je eigen product op 1 staat!!! helemaal toppie!!! :-D

ik heb laatst zelf zeep gemaakt maar dat was nog geen succes ;-)

ioon zei

Dat wil ik ook nog een keer proberen. Heb al verschillende zeeprecepten opgeslagen die ik op internet gevonden heb. Ik wacht alleen even totdat ik verhuisd ben zodat ik ruimte en rust heb in de keuken :D

MissEvie.nl zei

Lekker veel lipbalsem :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.