woensdag 4 maart 2009

Reactie van Hema

Wow ik was helemaal verbaasd dat ik zo snel al een reactie kreeg van de Hema.

Hieronder de e-mail:

Bedankt voor uw vraag.
De vraag was: peeling dry skin

Het antwoord was:
Geachte mevrouw *achternaam censuur* ;),


Het spijt ons te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft opgedaan met de bij HEMA gekocht peeling dry skin. Hier bieden wij u onze excuses voor aan.

Bij navraag bij onze kwaliteitsafdeling hebben wij vernomen dat u een allergische reactie heeft ondervonden op één van de bestanddelen van de peeling en vermoedelijk het conserveringssysteem. Ondanks het feit dat alle HEMA producten voor introductie altijd uitvoerig worden getest, is het helaas niet uit te sluiten dat er een individuele reactie plaatsvindt. Daarnaast kunnen wij u mededelen dat het product niet schadelijk is voor de gezondheid en voldoet aan de gestelde eisen.

HEMA hanteert de service "niet tevreden geld terug", waarvan u op vertoon van deze email en tegen inlevering van de creme gebruik kunt maken.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de betreffende leverancier dringend verzocht het conserveringssysteem van deze peeling aan te passen. Inmiddels hopen wij van harte dat het met u beter gaat.

Wij danken u voor de moeite die u heeft willen nemen ons van uw bevindingen op de hoogte te brengen en zullen er alles aan doen klachten zoals die van u te voorkomen.


Met vriendelijke groet,
HEMA Consumentenservice


Zoals jullie begrijpen vind ik Hema weer helemaal lief nu en ik ga morgen de peeling (uit de vuilnisbak gevist haha) terug brengen naar de Hema. Ik ga kijken of ik er een ander product voor kan kopen, kan ik die weer uitproberen en hoop ik dat het beter gaat dan deze.

6 reacties:

Anoniem zei

Netjes van ze. =)
Ik heb je een award geschonken. Dus check mijn blog even. ;)

Anoniem zei

Dat is wel een goede service!
gelukkig kun je je geld terugkrijgen!

Anoniem zei

Goede service van Hema, toen ik bij Hema sollicteerde, kreeg ik ook telefoontje hoewel ben ik niet aangenomen. Helaas moest teleurgesteld.

The Secret Garden zei

dat is nog eens tof van de HEMA!

enne, ben heeeel benieuwd naar de foto's en ervaringen van mn maskertje, er zitten in ieder geval geen conserveringsmiddelen in waarop je huid een allergische reactie kan geven zoals bij dat masker van de HEMA ;)

Anoniem zei

Dat noemen we een goede service!

Je hebt een award nominatie :)

Anoniem zei

Wat lief van HEMA!

En, heb je er eigenlijk iets aan overgehouden, behalve dat rode wat wegtrok?

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.