woensdag 25 maart 2009

Uitslag poll

De poll is afgelopen!

Ik vroeg jullie binnen welke leeftijdsgroep jullie horen en dit is de uitkomst:

10-14 jaar: 25% (18 stemmen)
15-17 jaar: 28% (20 stemmen)
18-20 jaar: 25% (18 stemmen)
21-24 jaar: 14% (10 stemmen)
25-30 jaar: 1% (1 stem)
30 + jaar: 4% (3 stemmen)

In totaal hebben 70 mensen gestemd, dankjulliewel daarvoor!

Ik vind het leuk dat het zo'n afwisselende groep bezoekers is, sowieso alle jongeren leeftijden zijn vertegenwoordigd. Ik vind het ook super dat er vrouwen van boven de 30 mijn blog lezen, daar voel ik me erg vereerd door :D

Nu een nieuwe poll:

Hoeveel geef jij per maand uit aan make-up en beauty producten?

De poll staat weer links boven in het menuutje!

3 reacties:

Nicky zei

oh, hoeveel ik uitgeef is zo verschillend... dat weet ik niet hoor!

Anoniem zei

dat weet ik niet. Verschillend elke maanden

Anoniem zei

haha bij mij is dat ook echt altijd anders! maar ik zal eens een schatting doen :P

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.