donderdag 26 maart 2009

Hotel verzameling

Altijd als ik in een hotel kom moet ik alle zeepjes, douchegels, shampoo en douchemutsjes mee nemen. Ik weet ook niet waarom maar ik vind de potjes en tubetjes als zo schattig :D

Voor de zeepjes heb ik al een plekje verzonnen. Die ga ik straks in het nieuwe appartement op de wc leggen, in een mandje.

Voor de rest bewaar ik de douchegels en shampoo's voor het geval dat het ooit van pas komt. Zo had ik laatst de flesjes van de Best Western hotels leeg gegooid en daar mijn eigen shampoo in gedaan. Ik heb namelijk een gigantische fles van 500ml staan en dat is zo onhandig meenemen op vakantie. Dus ik vond mezelf ontzettend slim en goot mijn shampoo in de kleine shampoo flesjes van Best Western. Ideaal!

Ik kwam mijn flesjes tegen toen ik mijn laatjes ging opruimen vanochtend. Ik heb een klein begin gemaakt met inpakken en ik wil mijn beauty spulletjes inpakken die ik deze maand toch niet ga opmaken of gebruiken. Dan zit ik me er niet zo aan te ergeren.

Hieronder mijn hotel-verzameling:




1: Hotel Bilderberg in Rotterdam. Super chique hotel. Daar zijn mijn vriend en ik geweest om oud op nieuw te vieren. We wilden namelijk niet bij mijn ouders of zijn ouders blijven en onze vrienden gingen ook weinig speciaals doen. Vanuit onze kamer konden we de Erasmusbrug zien en het mooie vuurwerk dat ze daar afstaken.
Trouwens echt geweldig, ze hadden daar zelfs een tandenborstel liggen en een miniscuul tandpastaatje en een scheermesje. Perfect eigenlijk. Ik heb alles meegenomen *schaam* hihi

2: Hotel Cracovia in Krakau (Polen). Daar ben ik geweest met mijn opleiding Social Studies. We zijn op bezoek geweest bij Auschwitz, het gebied waar Schindler's List gefilmd is en natuurlijk de stad Krakau zelf.
Om de twee dagen kregen we nieuwe zeepjes, die ik vervolgens meteen in mijn toilettas deed.

3: Best Western hotel in Turnhout. Daar zijn mijn vriend en ik vorig jaar in de zomer geweest. We hebben toen een arrangement geboekt voor Graspop (dat is een metal festival) en omdat wij allebei niet van kamperen houden hebben we gekozen voor het hotel. Heerlijk elke dag gedouched en goed ontbeten. En we kregen zelfs twee gratis flesjes wijn en water bij binnenkomst van de kamer. Wat een service!

4: Triton Hotel in Keulen. Daar zijn we afgelopen kerst geweest. Wij gaan altijd op vakantie met kerst omdat ik niet van die verplichte gezelligheid hou (schoonouders-ouders). En omdat ik zelf de dag na kerst (27 dec) jarig ben. Dat vier ik al 4 jaar niet meer en dit is de enige manier om daaronder uit te komen :D.

Ik heb nog meer zeepjes, maar deze zitten nog in verhuisdozen van de vorige verhuizing! Die kunnen straks allemaal samengevoegd worden. Yay!

Nemen jullie ook altijd zeepjes en dingetjes mee uit hotels?

10 reacties:

Anoniem zei

Ah ja, wij hebben ook van die kleine dingetjes.

En dan vullen als je weer op vakantie gaat ja, doet mn ma ook al sinds ik klein ben. Dan neemt zij de grote fles shampoo mee en krijgen wij allemaal een kleine!

Anoniem zei

mwahaha. Ik neem ook altijd die dingetjes uit het hotel mee!

Nicky zei

Ik neem ze ook altijd mee, maar meestal is mijn mama me voor, hihi...

Sharona zei

Ja ik neem zo ook altijd mee! :D

Anoniem zei

Dat doe ik ook altijd. XD

Eva zei

Haha ik neem nooit zeepjes mee!

ioon zei

@Eva: Nooit?? Waarom niet?

Anoniem zei

Ik doe dat ook altijd! Ik heb 2 schoendozen vól met zo'n dingetjes :) Eigenlijk gebruik ik ze nooit, maar ik vind het zo leuk :)

Anoniem zei

Dit doe ik ook altijd! Mijn favoriet is van Disneyland.

Anoniem zei

Ik neem ook altijd die dingetjes uit het hotel mee! :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.