vrijdag 6 maart 2009

Moe

Eigenlijk heb ik best veel om te posten, maar ik heb er niet echt de puf voor.
Geen zin om de camera te pakken en foto's te maken, geen zin om reviews te schrijven. Even geen zin, puf, bleh enzo ;)

Gisteren moest ik onverwacht werken op een plek waar ik niet makkelijk kon komen met de bus. Uiteindelijk heb ik 20 minuten gelopen, daarna 3 uur schoon gemaakt bij meneer en toen weer 20 minuten terug gelopen naar de stad. Boodschappen gedaan, mijn schoenen opgehaald bij de schoenmaker en vervolgens naar mijn broer gegaan om daar een (heerlijke :D) maaltijd te bereiden.

Na het eten bij mijn broer bleek dat er geen bussen meer naar het station reden dus moesten mijn vriend en ik wéér 20 minuten lopen naar het station. Ik helemaal bek af en pijn aan mijn voeten natuurlijk. Daarna nog een stukje moeten fietsen en eindelijk thuis.

We zijn toen maar meteen in bed gedoken want ik was moe, en als ik moe ben... dan word ik chagrijnig. Niet zo leuk voor vriendlief :D

Vanochtend moest ik weer naar school. Trein had vertraging, bus gemist, gerend naar school en nog net op tijd in de les. Die vervolgens 15 minuten te laat begon dus ik had niet hoeven rennen.

Nu ben ik weer even thuis en ik heb best wat leuke dingen om te posten. Zoals het pakketje van TheSecretGarden dat binnengekomen is gisteren. En het pakketje van EverydayMinerals dat zojuist werd gebracht. Maaarrr dan moet ik eerst wat fotootjes maken en dat 'zoek ik niet'. (Dat betekent dat ik geen zin heb, op z'n brabants).

Dus nu heb ik jullie zitten vervelen met een suf blogje over hoe moeilijke dag ik wel niet gehad heb haha. Ik ben echt vol zelfmedelijden.

Morgen moet ik eerst met mams naar de bouwmarkt maar dan komt er sowieso een postje over het pakketje van TheSecretGarden, en zondag komt sowieso het EDM pakketje aan bod.

Liefs,

Ioon

Nog een toevoeging: Vanaf nu is mijn blog ook te bereiken vanaf: http://www.esthete.nl

Ter zijner tijd ga ik op die URL mijn blog zetten maar dan moet ik eerst mijn beste vriend lief aankijken of hij een layout wil maken en vriendlief of hij iets moois wil programmeren :D
Zal nog wel 2 á 3 maandjes duren dus! Maar yaay ik ben al blij met mijn eigen .nl!

2 reacties:

Anoniem zei

Ach, zelfmedelijden is af en toe best lekker.

Leuk dat je ook echt esite begint, als je begrijpt wat ik bedoel!

MissEvie.nl zei

Wat een leuk, een 'echte' eigen URL! :D dat lijkt toch net ff iets professioneler he ;)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.