donderdag 12 maart 2009

Everyday Minerals: de swatches!

Ik ben weer helemaal beter! Alleen nog wat gesnotter maar dat zal ook wel snel over zijn.
Blij toe ook want ik werd erg moe van mezelf. Bedankt voor al jullie beterschaps wensen en felicitaties voor het 50e berichtje. Ik ga op voor de 100 :D

Ik heb gisteren swatches gemaakt maar ik kwam niet meer toe aan het uploaden. Ik moest met mijn vriend naar Zoetermeer waar hij een gesprek had met een vriend van zijn vader. Omdat mijn vriend geen rijbewijs heeft, moest ik dus rijden. En dat met mijn verstopte hoofd! En ook een kapotte zijspiegel. Een of andere idioot heeft er tegenaan gereden laatst toen mijn moeder op een smal weggetje reed. Zo'n SUV idioot...

Na het bezoek in Zoetermeer zijn we naar mijn schoonouders in Rijswijk geweest. Ik kon de kans niet laten lopen om hun even aan te steken met mijn ziektekiemen. Nee hoor ;) We gingen gewoon gezellig eten, en het was ook gezellig :o.

Okay, genoeg geblaat... De swatches:




Het blijft altijd moeilijk om goeie foto's te maken van de kleuren. De ene keer is er teveel licht, dan weer te weinig. Flits is geen optie want dan zie je alleen maar shimmer... Zodra ik geld heb (dat is als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen) dan koop ik een echte goeie camera. :D

De Chamomile is trouwens echt heel licht. Ik vind dat super mooi, ook omdat er wel een gouden shimmer in zit. Bird House vind ik een beetje huidskleurig. Perfect voor sollicitatie-gesprekken enzo.

Wat vinden jullie van de kleuren?

12 reacties:

Anoniem zei

Zeker mooi! Vooral Bird House :)

Anoniem zei

Dat vind ik ook Bird House mooi

Anoniem zei

Mooie kleuren, alleen lijkt Oasis mij een beetje te oranje. Maar dat kan zowel aan mijn smaak als aan de foto liggen. :)
In the Garden vind ik het mooiste!

Anoniem zei

Mooie kleuren allemaal!

ioon zei

Oasis lijkt inderdaad een beetje oranje maar is eigenlijk koperkleurig met een gouden shimmer.

Nicky zei

Ik vind ze mooi, lekker basic! In the garden is iets de donker voor mij, denk ik, maar wel goed te gebruiken als eyeliner. Ik denk dat ik een paar hiervan ook ga bestellen!

Anoniem zei

Heel mooi! Heb ze zelf ook, op bird house na! In the garden vind ik echt een prachtige kleur!

The Secret Garden zei

oeeeeeh!! ik ben verliefd op IN THE GARDEN!

Anoniem zei

Super leuke site! mag ik het recept van je lipscrub?

Ik heb net al je pagina's gelezen, maar vond het niet (alleen die van de maskers :() Niet dat ik het erg vond om te lezen hoor, was super tof, doe zo verder ;)

ioon zei

Hoi anoniem,
Als je even een mailtje stuurt naar esthetiek@live.nl dan mail ik je het recept toe.

Anoniem zei

In The Garden vind ik mooi!! En nog beterschap meid.

Anoniem zei

wat zijn de verzendkosten dan? Die vind ik vaak zo hoog, tenzij je veel besteld, dan zijn ze relatief niet zo hoog.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.