vrijdag 27 maart 2009

Eindelijk weer iets besteld!

Ik had al een paar dagen mijn zorgtoeslag op mijn 'fun' rekening staan. En tot nu toe nog niks meegedaan omdat de webshop waar ik eigenlijk iets wilde bestellen, niet mee werkte.

Die webshop werkt nog steeds niet mee en opeens had ik er genoeg van! Ik wilde iets bestellen en wel nu!

Dus ik ging naar BoozyShop.nl, ik had gelezen op de webblog dat er een actie bezig was. Altijd leuk om dan even te kijken. De actie liep tot donderdag 22.00uur en ik heb mijn bestelling gedaan om 21.50. Echt nét op tijd dus hihi

En wat heb ik dan besteld, dat is toch hetgeen dat jullie willen lezen he ;)

Ik heb besteld...............

Lipsmacker Dr.Pepper big voor €3,99.
Ik wilde al langer deze lipsmacker omdat ik Dr. Pepper erg lekker vind. Ik veel positiefs gelezen heb over lipsmackers. Ik nog helemaal GEEN lipsmacker in mijn collectie had!

Ennnnn

Lipsmacker Pepsi Blik voor €2,89.
Ik kan niet maar 1 ding bestellen, dat staat altijd zo karig vind ik. Dus twee lipsmackers voor in mijn collectie :D



Hebben jullie lipsmackers en wat vinden jullie ervan? Ik ben er erg benieuwd naar :D

9 reacties:

Anoniem zei

Ik heb maar eentje en Ik niet zo van lipsmackers. Wel ok de smaak maar nog niet zo verslaafd van. Misschien later, weet ik niet.

Eva zei

Ik heb geen lipsmackers al ben ik wel benieuwd naar die ice cream smaakjes, die ze op kiss kiss bang bang hebben! :)

The Secret Garden zei

ik hou ook van Dr. Pepper,
de BESTE frisdrank ever!! en deze lipsmacker ruikt zooooooo lekker, ik denk dat je geen spijt zult krijgen Ioni!

argh, ik vergeet iedere keer ke pakje op de post te doen :(

dit weekend lekker niets gepland, zodat ik al de dingen die ik nog moet doen, kan doen. waaronder jouw pakje posten en mn kamer opruimen :)

ioon zei

Ik wacht geduldig op het pakketje hoor ;) Wilde ik trouwens nog vragen, review ervan op de site of liever persoonlijke via e-mail?

Sterkte met je kamer opruimen ;)

Anoniem zei

I LOVE LIPSMACKERS!!

Anoniem zei

Lipsmackers!! :)

Senna zei

Haha, geweldig dit! Misschien is dit de oplossing voor mijn cola verslaving? ;)

BeautyQueen zei

ik heb zelf geen lipsmackers maar er is nu ook een aanbieding bij Kruidvat dus ga ik snel even kijken. nu ik een beugel heb, mag ik geen prik meer, misschien kan ik door die smaakjes toch nog genieten van Fanta en Colaa.

Anoniem zei

hoi,

ik ben ook helemaal lipsmack fan en nu heb ik ze ook op marktplaats gevonden!!!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.